Hari yang gembiraaa...!!!

23.6.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Hey, hey, hey! Kite bertemu lagi...! Hahahahaha. Hari ni aku cite sikit pasal sekolah aku. PEACE KOQ~! Mule-mule sampai sekolah, aku berjalan sejauh 500 meter kot ke kelasku. Hehehehe... Aku pun, macam biasa, duduk tempat Aqilah yang betul-betul bawah kipas. Panaslah pagi-pagi ni. Lepas tu, aku teringat kajian Geografi belom siap. Kelam-kabut aku capai kerja-kerja tu dan buat dengan lewa. (T_T) Lukis peta di kawasan rumah aku ni... Weeyyy, aku lupe lah jiran-jiran aku niii... Hehehe! Pastu masa Bahasa Arab ustazah tak masuk. Sofiah cakap ustazah dah dua hari tak masuk. Mungkinkah ustazah dah bersalin? Tahniahla kalau betul. Huhuhu... Kami enam orang [aku, ainul, ain, raihanah, sabrina & sofiah] bertungkus-lumus menyiapkan kerja Geografi untuk dibentangkan esokk........!!!!!!

Then, ustaz masuk untuk Agama Islam. Nak tahu tak? Minggu lepas ustaz suruh buat pembetulan bagi sesape yang dapat 80 ke bawah. Wuwuwu... Aku baru buat pagi tadiii... Time ustaz check orang lain, aku tekun menyiapkan kerje tuh!!! Terime kasih kepada pelajar-pelajar kelas aku yang ramai dapat 80 ke bawah. Hahahaha! Nasib baik aku duduk paling hujung. Ustaz sampai kat tempat aku, aku pun siappp..!! Ustaz tanye, "Baru buat hari ni ke?" aku dengan selambenye sambil tersengih menjawab, "Hoo...(a'ah)". Aku sengih jeee... Wakaka! Nasib baik ustaz tak garang... Lepas tu, masa belajar tu, sorang budak kelas aku nama dia ***** tertidur. Ternganga mulut dia... Semua orang tengok and gelak. Ustaz pun ambil marker dan letak dalam mulut die sikit. Pastu ustaz pun cakap, "Bangunlah!!" then ngan ustaz sekali gelak. Sekali tengok, kesian gak budak tu... Tapi, salah die jugak... Sape suruh tidur lewatt. Tau la duk asrama. XP

Dan hari ini satu berita mengejutkan telah berlaku! Hakimah dah pindah sekolahh....!!! Dia pergi Intergrasi Batu Rakit. Kawan-kawan cakap dah lame Kimah nak pergi sekolah tuu... Mule-mule kiteorang tak percaye bile budak-budak asrama cakap Kimah dah pindah. Kimah tu budak asrama. Pastu, Sarah beritahu the whole class about that news. Wuwuwuu... Harap-harap Kimah sentiasa ingat pesan kakak-abang kat SHAMS. Nanti mesti kite orang rindu Kimah. Wuuuuuu.......

Ahah! Hari ni 'kan... Ade KOKO. Best3x! Aku jadi bengang arinie... Muahahas. Aku asal kelab Kemahiran al-Quran. Pastu, Ainul mencadangkan aku masuk Kelab Bimbingan & Kaunseling. Hahaha. Aku call ummi aku tanye boleh ke tak. Ummi Walid cakap ikut suke larh. Hahaaa... Aku pun jumpe Cikgu Rabiah, [Cikgu Man takder..wuwuwu]. Cikgu Rabiah cakap boleh je masuk tapi cakap la sumthing kat Ustaz Yahya [guru penasihat Kelab Kemahiran al-Quran]. Hak-hak-hak! Kene kaunseling kejap (T_T). Pastu, tak jadi laaa.... Tak sanggup tinggalkan kawan-kawan kat KKQ. Hehehe. Ramai sangattt... Ustaz pun baik pee. Hehehe!

Hari ini, aku dapat surat. Woohoo! Hari Jumaat nanti aku kene pergi SEKOLAH KEBANGSAAN KEPONG untuk terime Anugerah Kecemerlangan UPSR 2008 (wah, dah kembang semangkuk nih). Hahahahahaha! Mule-mule aku tanye kawan-kawan aku kat SKK yang dapat 5A dapat surat tak... Diorang cakap tak! Huh?!?!?! Lepas tu, setelah beberape jam, baru lah diorang cakap diorang dah dapat... Alhamdulillah. Hari Jumaat nanti, Ummi Walid pergi KL. Syakirah, Sofiah, Wannur & Ain insyaAllah datang. Yeay! Aku ingat nak bawa Syakirah, Sofiah & Ain pergi sekolah aku hari Jumaat tu. Biar diorang kenal sikit camane rupe SKK. Wakaka! Wah, excited ni nak jumpa kawan-kawan lamaaa...!!!!!! Bum, bum, chak! Hahas.

Okeylah, aku rasa sampai sini je. Nak solat Maghrib pulak nih. Ahax. Hmm... Nak berpantun sikit boleh?

Kalau dia suka membaca,
Pasti dia suka Superman,
Kalau anda dah sudah baca,
Sudi-sudilah tinggalkan komen.

Sekian, wassalam.
Post a Comment