Ke SK Kepong...!!!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Hari ni kan... Aku ke SK Kepong untuk ambil Anugerah Kecemerlangan UPSR 2008. Aku datang paling awal. Hahahaha. Semangat lebih sangat... Wuwuwuwu... Lepas tu, tunggu la kawan-kawan yang dapat 5A datang. Aku borak dengan dak-dak pompuan jer. Izyan, Nafis & Aisamuddin tak datang. Hmmm.... Aku wakil Izyan, Adin wakil Nafis... Aisamuddin, mak die sekolah situ, so mak die la wakil dia. Ahax. Tak berani aku cakap dengan budak-budak laki termasuklah Adin. Aku talk-talk ngan Mirul je kejap. Tapi aku tak tengok muke dielah. Hijab, hijab. Wuwuwu... Tak boleh la bebas cam dulu. Sekarang, aku dididik di sekolah agama, so mesti tunjukkan teladan yang baik. Hee~

Aku tanye la kawan-kawan aku tuh dapat berape A... Semuenye 4A ke bawah. Aku terkejut gak Farhana pun dapat 2A je... Tapi nak buat camane, dah takdir diorang macam tu. Aku tak beritahulah yang aku punyer takut diorang cakap aku riak plak. Tapi, diorang tanye aku jawab je. Huhuhu. Rindu aku akhirnya dah terlepas... Baik girls mahupun boys. I love you guys so much!!! Aku tak tahu bile dapat kumpul camtu agii... Aku teringin nak cakap dengan Ayub tadi, tapi die skool SMAASZA, malu la beb. Lagipun aku SMK(A). Adin, Farhana, Matu dan Farid bercakap langsung takde hijab. (T_T) Nak nasihat pun tak reti... Hmm... Sekarang ni, aku rindukan diorang balik terutame Farhana. Yayayaya... Sempat jugak ambik gambar tadi... Malu jugak sebenarnya mula-mula sampai... Wuwuwu...

Aku rase nak kembali ke sekolah tu jee!!! Lagipun blok baru dah dibuka... Wuwuwuwuuuu...!!!! I miss them!!! I miss them!!! I MISS THEM!!!! I LOVE THEM!!! *emosi plak*

Rase macam nak nangis jee... Aku plak lupe nak ambik gambar gune phone... Camera abang aku pinjam. Huh................................................. Aku benci la kalau macam ni. Kumpul-kumpul, tapi takleh ambik gambar wat kenangan... Rase macam nak putarkan mase kembali pastu pergi sekolah balik... Bukan senang nak kumpul cengginie... Tadi Ayub ajak ambik gambar tadi, tapi aku rase malu plak. Malu sebab aku ni perempuan bersekolah agama. Nanti ape plak orang cakap, arn. Biarlah semua itu bersemadi di ingatan.

Okeylah, aku rasa aku stop dulu. Nak solat. Esok sekolah... Aduyai... Kene pergi jugak, kalau tak nanti Ummi marah. Hehehehe... Ummi takder, pergi KL ngan Walid. Sekian, wassalam....

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers