Kerja Cuti TERANCAM!

4.6.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Sedar tak sedar, dah nak masuk seminggu kita cuti. Erm... Minggu depan bukaklah sekolah, 'kan? Ana sebenarnya banyak lagi homework yang tak siap. Nie dia list homework yang malas nak buat tu:
Pixel Icons at Ego Box buku skrap Sejarah
Pixel Icons at Ego Boxbuku skrap Sivik
Pixel Icons at Ego BoxBM - Karangan kilat (syarahan dan dialog)
Pixel Icons at Ego BoxMaths - Assesment Paper 1 and 2
Pixel Icons at Ego BoxBahasa Arab - page 10-17
Pixel Icons at Ego BoxGeografi (kene temu bual orang kampung daa)

Entahlah... Malas giler nak buat! MyEm0.Com Sentuh pun belum! Nasib baiklah Sejarah tu dah 75% siap! Tu pun buat mase bulan empat ari tu! Herm... Entri kali ni tak ada tazkirah kot... Entah, blankla... Tak tau nak cakap ape... Dah malam ni. MyEm0.Com Tapi nak luah perasaan sikit! Sedih betul tak dapat access Buletin Sri Bangsar!!! Huuuuuuuu~~~MyEm0.Com

Kla... Tidur dulu! Camat malam semua!!!MyEm0.Com

Wallahualam.
Post a Comment