Lagu-lagu yang sedap didengar olehKU!

17.6.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Hari ni, aku nak letak video lagu yang aku berkenan. Aku tak pernah dengar pun, tapi sekali dengar, sedap plak didengar. Hehehe... Aku ni bukan alim sangat! Memang susah kalau tak dengar lagu! Peace KOQ~! Korang dengar je lagu, video tak yah tengok! Kalau Faizal Tahir tu takpe... Liyana Jasmay tu? Okeyla kot!


(lagu ni abanglong aku yang kenalkan. dia nyanyi hari tu. best jugaklah sekali dengar. ngak3)


(hahaha. lagu ni diperkenalkan oleh kawanku, ainul. thanks dear, although you really hate this song! haha!)


(haaa...lagu ni aku memang bengang jadinye...confused giler...tapi aku layannn je...*blurr*)


(lagu ni sue nyanyi arituh. tertarik plak. best gak cik avril lavigne ni. patutla sue suke sangat. wakaka!)
Post a Comment