Tukar layout lagi...

20.6.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Hahaha. Hari ini aku tukar layout lagi. Layout sebelum ni walaupun cantek, tapi bengang arr... Dahlah tak boleh nak letak tempat comments. Layout sekarang ni aku ambek dekat thecutestblogontheblock.com. Cantik-cantik jugak layout die. Walaupun simple jee... Sebenarnye aku nak layout aku ni nampak cute, tapi bile aku tengok-tengok balik, background die bukanlah the main thing untuk nampak cute. Yang utama ialah bahan@icon yang kat tepi ni. So, aku pun explore Ego-box.com dan Glitter-graphics.com untuk cari icon yang comel-comel dan cute. Lepas tu, header kat atas ni aku edit dekat Picnik.com. Nampak tak terlebih sikit tu? Hahaha. Tapi lantaklah, aku tak kisah sangat, asal nampak ape yang aku tulis dan conteng-conteng kat situ. Aku ni bukannye reti sangat pasal blogg ni. Pandai decorate sikit-sikit jer. Tapi, sape-sape yang nak tanye tu, silekan... Kalau boleh, aku jawab. Kalau tak, aku jawab tak boleh la. =D Banner kat tepi ni aku buat guna Photoshop. Sesape yang nak banner tu letak kat blogg, mintak eh... Aku tak tahu camane nak letak kod HTML die supaye orang dapat copy. Wuwuwu... Please, ajarkan.............

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Okeylah, memandangkan aku lame tak bercoleteh pasal agama, hari ini aku nak cakap sikitlah. Pasal merajuk. Sebenarnya merajuk ni boleh dikategorikan haram kerana ia boleh mensyirikkan Allah. Nak tahu kenapa? Haa.... Bila kita merajuk, kita nak dipujuk, nak orang mengagung-agungkan kita. Orang pun pujuk kita dan orang tu pun dah mensyirikkan Allah sebabnya hanya Allah saja yang boleh diagung-agungkan. Faham kan maksud aku? Okey... Tu semua kakak senior yang cakap. Thanks, kak!

Maybe hari ini aku ade story sikitla untuk kaum Hawa ni. Dan aku rasa pengunjung blogg ni hanya kaum Hawa! Huhuhu! Macam ni... Kawan aku la cite nih....

Ade sorang budak perempuan ni. Dia period. Then, die kuar shopping dengan ibu die... Die balik umah, nak masuk umah tak boleh sebab ayah die pegang kunci. Pastu die tukar pad die (part ni tak dengar la kawan aku cakap ape, aku tak concentrate hehe). Die pun letak la pad yang dah gune tu kat dalam pasu belakang umah sebab tong sampah takde kat luar. Bile ayah die balik, die lupe nak ambek pad tu untuk basuh. Biar je kat situ. Then, selang beberape hari, die sakit. Sakit teruk la nieyh. Pastu mak die bawak pergi jumpe bomoh(cecece...nak dijadikan cite la ni. patutnye jumpe doktor dulu takpe haha). Bomoh tu tanye la ade tak budak tu buat ape-ape yang tak elok ke pe... Then, baru budak tu ingat pasal pad tu. Bomoh tu cakap darah pade pad tu kene hisap dek 'sesuatu' (mase ni seram plak bile dengar). Apabile balik tu, mak die pergila tengok pad die kat dalam pasu betul ke tak. Bile mak die tengok, pad tu cam baru agi! Kering, tak de pape! Pastu, esokkannye, anak die pun meninggal... Habislah cite die, so moralnye pad kite tu janganlah letak merate-rate, basuh dulu sampai hilang semue... Huhuhu!

Aku rase stakat ni dululah. Sesiapa ada tak puas hati dengan blogg ni, tell me okay! Aku akan try renovate balik! Wassalam.
Post a Comment