Crazier, crazier, crazier...

16.7.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Hari ini, aku jumpe lagu baru..! Best au... Dengarlah yerk... ^^



.....................

Today, aku gi skool as usual. Takde pape sangat pun... Belajar jelah. Tapi satu improvement ingin kukhabarkan! Aku dah mulai faham ape yang ustaz BAK (bahasa arab komunikasi) aku ajar. Dulu, ustazah yang ajar... Tapi ustaz pulak jadi guru ganti sebab ustazah da bersalin. Huhuhu.

Sebelum ni, ustaz ajar, aku faham sposen due je. Wuwuwuwuuu... Naya, naya. Hari Sabtu ni, Sofiah&Ain&Ainul akan datang umah akuwww... Nak buat kerje pembentangan Sejarah. (T_T) Ahax. Aku rase stakat ni jer la dulu. Ingat nak sambung buat cerpen, tapi takde idea. Nampaknye kene buat nota Geografi&Sejarah lerrr!!! Huhuhuhu. Cakap pasal nota, buku nota Science tertinggal kat skool! Takper, Unit 7 tak buat lagi pun takpe. Baru belajar Unit 5. Unit 6 dah siap notanya! Wuwuwuw!!!

Wallahualam, assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Wassalam.
Post a Comment