Apakah? Apakah?

17.8.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Woaaa... Tajuk die cam suspense je. Tapi, biase jer. Just wanted to tell some ORDINARY things. Yea, yea. Ordinary. It's ordinary!

So far, markah exam aku ade naik ade turun. Ade panjat, ade jatuh. Bahasa Arab, PAI dan Geo je tak dapat agi. For sure, Geo tak dapat A, sebab cikgu cakap seluruh tingkatan hanya seorang mendapat A. Dalam kelas aku, Amir sorang je B. So, kalau dah cikgu cakap, Amir SEORANG SAHAJA yang dapat B, yang lain tu mestila C, D, E! Hisy! Kenapa dengan kami...?

Maths aku jatuh degu dega degu degaa!! 68! Memang arr hampeh aku ni. Algebraic menjelmakan diri, oh tidaaaakkk...!!! Kene mantapkan lagi! Chaiyok-chaiyok! ;p

Science aku bernasib baik dapat 80! Rase-rasenye aku sorang je dapat A yang perempuan. Muslimin? Azeeb dan Zikrie dengar-dengar cite dapat A. Faez cakap Amir dapat B. Hohoho!
Mule-mule tanye Sofiah, die moody plak tetibe. Sebab markah die kot. Entah, semue orang markah turun! Aku pun! 80 je!! Eii... Tak puas atyyyy...!! Nak 90! Uwaaaa.........

Sejarah? Aku turun... 84 jerp.. Tapi memang tak puas aty gile ngan budak tuh dapat 96! Siapa lagi kalau bukan 'dia'! Ummi cakap 'dia' nak pintas aku sebab aku dapat 93 hari tu, lagi tinggi daripada 'dia'! Hehehe...

BM? Dapat B. Hanya Nadia seorang sahaja yang mendapat A. Sadis sungguh, bahasa sendiri pun tak dapat A! Kene buat pembetulan banyak-banyak-banyak... Soalan bonus ada dua je! Buatlah lima, ramailah dapat A! Hampir semua muslimat dapat 75%! @_@ (kami tak meniru!!!)

KH aku okey! 92 tuuu...! Melompat-lompat kegembiraan! Serius tau, aku melompat betul-betul! Tak percaye, tanye Ainul ngan Sabrina. Ngan cikgu sekali tengok! Nasib baik kami ERT, takde muslimin. Wooohoooooooooo.........!

English? Aku dapat 98! Salah satu je, satu je! Same ngan Sabrina. Cume, Sabrina salah soalan lain, aku lain. Wuuuuuuuuu~~~~ Nak 100! Nak 100!! Takperlah, da rezeki, redha jelaaa.... =)

PAI dan BAK menanti debaran hari esok (PAI sahaja) dan lusa (BAK). Harap-harap dapat A! PAI tak pernah pun dapat A............. =(( BAK, insyaAllah... Hehehehe...

@@@@@@@@@@@@@@@@@

Saya sudah faham Algebraic! Ayah saya telah berbaik hati untuk mengajar saya! Yeay! Thank you, Walid! Love you, muah, muah, muah!!! (p/s: ainul, kalu dok faham, bleh arr tanye saye sket2)

Wallahualam.
Post a Comment