12.8.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.


Renesmee (Ruh-NEZ-may) Carlie Cullen (born on September 10, 2006) is a half vampire/half human, and a member of the Olympic Coven. She is the imprinted of Jacob Black and the daughter of Edward and Bella Cullen. Renesmee's Paternal grandparents are Edward and Elizabeth Masen Sr.. She is the granddaughter of Charlie Swan and Renee Dwyer as well as the adoptive granddaughter of Carlisle and Esme Cullen. She is the niece of Alice and Emmett Cullen, as well as the adoptive niece of Rosalie and Jasper Hale.

Renesmee is considered to be Edward and Bella's "miracle", because of what it took to keep her and her mother alive through the pregnancy. Renesmee also has the special power to show people what she is thinking. In the beginning, Bella despises Jacob for giving her daughter a nickname.


Ahah! Tu pendahuluan untuk hari ini! Hihihihi... Renesmee Carlie Cullen. What a perfect name for a beautiful girl. ^^

Okey, okey... Kes H1N1 masih lagi menjadi topik perbualan masa ini.

Pagi tadi, dalam perjalanan ke sekolah, aku sempat berborak dengan kakakku.

"Orang cakap Amerika Syarikat dah ader penawar bagi penyakit H1N1, cume tak nak kasi kat kite. Diorang nak tunggu untuk jual penawar tu, NAK BUAT DUIT." ujarku. "Orang cakap lagi, dioranglah yang cipte penyakit tu, campur selsema burung dan whatever!" dengus aku lagi.

"Habis tu? Nak buat camane?" kakakku hanya mengerutkan dahi.

"Entah! Tunggu Nabi Isa turun dan lahirnya Imam Mahdi la..." jawab aku sambil tersenyum.

****************
Aaaaa............... Huhuhuhu. Tak tau daa nak cakap aper... K, markah OTI 2 da dapat cikit.

English - 98 (sikit jer agih)
KH - 92 (huhuhu. melompat aku. ingatkan tak dapat 90 pun)
Maths - 68 (what's going on here?)

Tu jerla... Aku tak tau arr camane Maths tu. Yang paling susah, ALGEBRAIC EXPRESSIONS! Wow, aku memang paling tak suke topik tu. Ade yang dapat 80 lebih. 86 pun ramai. Amir, si budak bijak tu dapat 88! Oh, no! Huhuhuhuhuhu. Sofiah pun dapat 86. ^^

Maths, sebab-sebab tak dapat A - tak study langsung! Why tak study? Aku fokus ngan Geografi. Huuuuuuuuuuuuu~~~~ Dari petang sampai ke malam aku duk menelaah buku Geografi je. Tadi, cikgu Geo masuk, beliau cakap tak ade pun kelas aku dapat A. Paling tinggi, 72, siapa lagi kalau bukan... Amir!
Cikgu cakap lagi, ramai yang dapat 40 lebih. Hatoiiiiiii...... Cikgu cakap markah aku merundum jatuh. Tapi cikgu tak nak kasi markah. Cikgu kecewe ngan kami semue (seluruh pelajar form 1). Sebab seramai-ramai kami, hanya seorang yang dapat A!!! Kalau aku jadi cikgu pun, aku kecewe.. Kami pun mintak maaf ngan cikgu, MUSLIMAT SAHAJA. Cikgu meluahkan rasa kecewe beliau, beliau tak marah. Sorry, cikgu! Aku rase nak nanges je mase bersalam ngan cikgu. ='(

BM? BM tadi cikgu kasi jawapan je, tande kertas sendiri. Tapi tak bincang. Cikgu cakap hari Isnin ni bincang, so dapat la buat pembetulan, mungkin markah akan ditambah. Yeay! (gembira dalam kesedihan)

*****************

TENSION.....!!!!!!!!

Wallahualam.
Post a Comment