The falling down brigde...

21.8.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh...

Untuk hari ini, saye ingin berkongsi tentang markah ujian saye, yeerr... BAK saye 73 sahaja, ya! Adusss... Kenapelaaa 73 je? Ishkkk... Tolong, tolong!! Saya nak banyak siket! Huhuhu. 3 orang je dapat A iaitu Nadia, Amir dan Anwar. Nie tak puas atyy niey... Maaaa~~

PAI aku 86 jer... Alhamdulillah, kali ini dapat A. So far, 5A3B1C! Geografi aku C, nasib baik tak D... Daripada 8a1b, jadi 5a3b1c?? Nasib engkaulah, Labu....

Ustaz yang ganti ustazah BAK dah tak ngajar aku lagi bukak sekolah nanti. Ustazah kembali! Yeay! Tapi sedih gak lar ustaz dah pergi meninggalkan kami semua. Hahaha. Doakan kami berjaye, ye ustaz! ~~~^^~~~

Amuh balik minggu depan! Yahooooooooooo........!!!!! Abang bile tah nak balik, Abecik balik ke tak, aku tak tau! Abelong? Entah. Mungkin balik, mungkin tak.

Cakap pasal Abecik, jangan lupe tonton Astro Oasis setiap Isnin-Jumaat pukul 3 petang @ 10 malam, cerita Cinta Sempurna. Abecik aku jadi Izarman. Heee~~~ Promote ni, promote. ^^

Buku Eclipse lom abes baca agi.. Dah berminggu-minggu nih. InsyaAllah cuti ni aku habiskan Eclipse dan Breaking Dawn. Woa, esok dah puasa tau tak! Yeay! ^^

Aku hadiahkan ini untuk semua pengunjung blog aku yang tak seberapa ni!!! ^^


Wallahualam.
Post a Comment