Iklan best!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Okey, sila-sila. Saya sajikan sajian KFC untuk anda. Selamat menonton! =)


******

Dalam proses baca buku Cinta Kau dan Aku. Weh, malaslah nak baca. Aku tengah berusaha buat cerpen islamik ni. Hadoi! Macam nilah, orang tak ada ilmu sangat. Huh~

Homework berlambak. Tapi, aku suka homework Science banyak. Yang buat experiment report sebab die... BEST! Entahlah, memang susah, tapi aku suke sangat buat experiment report. Haih~

Minggu ni aku and kawan-kawan aku dah gila-gila. Asyik gelak je 24 hours. I don't understandlah. Nabillah, Dr. Fazli lah. Sesiapa sahaja yang boleh digelakkan, mereka akan ketawa. Hatoi~ Aku pun ikut samelah.

Eh, kenapa gosipkan aku lagi? Tak sukalah. Please, dun, dun! Tak baik tau gosip-gosip ni, Allah marah, saya pun marah. Hehehehe~ Okey, janji jangan gosip lagi tau. K?

Erm, nak beli buku lagi! Tak kira, tak kira! Nak jugaaaakkk....!!! Tapi tatau nak beli buku apa. Ahah! Buku yang Abdul Latip tulis, pasal tokoh Islam. Best, best! Aku ada dua, Khalid al-Walid dan Salahuddin al-Ayubi. Pasal pedang-pedang Allah itu. Hee~

Aaa... Okeylah, sampai sini je. Malas ler nak tulis bebanyak. Daa~ Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers