Ouh !

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Apa khabar? Harap sihat, yaaa... Kalau tak sihat tu, cepatcepat pergi hospital. Takut kenasimptomH1N1, ok! Eh, mengarut pulak aku ni. Ngee~MyEm0.Com

Hari ini, kat sekolah, biasabiasa sajaaaa... Cikgu tak masuk, yang masuk hanya the one and only my Teacher Nordiana. Opps! Our Teacher Nordiana. Kami buat eksperimen yang langsungkamitakfaham. Sorry, teacher... Tak faham!

Mulamula, bagi borang BPDS (Badan Pengawas & Disiplin SHAMS) kat teacher. Kena ada ulasan dari guru kelas. Tahu teacher ulas apa berkenaan aku?
SILA bagi peluang kepada pelajar ini. Seorang yang kuat berusaha dan berdedikasi. Seorang yang berhemah tinggi.
MyEm0.Com
Aku saja je nak trycaripengalaman. Nak jadi pengawas ada empat temuduga. Aku tak kisah, lulus ke tak. Nak cari pengalaman, tu je. Kalau dapat, alhamdulillah... Kalau tak, redha jelah!

Hari ini aku banyak melakukan exercisepercuma. Naik tangga, turun tangga. Penat! Oh, homework untuk hari ini ialah EXPERIMENT REPORT. Erk, takberapabest sebab tak faham.MyEm0.Com

******

Abecik dah balik. Tunggu abang dan abelong. Abang sampai esok, abelong sampai satu family malam ni. Pagi esok insyaAllah Yong dan Sue tiba. Lepas solat Jumaat esok, kami insyaAllah akan bergerak ke Masjid Kristal untuk majlisakadnikah.

Huh! Penat tengok orangbuatkerja. Aku rileks je, blogging dalam bilik. Sadis tak? Hahaha. Aku dah tolong, tapi haritubukansekarang. Lalala~ I love Twilight!MyEm0.Com
*xsabbik

InsyaAllah hari Ahad ni akumasukkanpost pasal perkahwinan abecik aku. Erm, gambar pun insyaAllah akan dimasukkan jugaaa... Nampaknya aku akan jadiphotographer jugaklah selain jadipelayantetamu. Glamor aku. Hahaha!

******

Erm, tak ada story sangat. Malas sebenarnya nak update. Boringlah! Naktolongorang! Tapi takkan naktolongangkatbarang, tu kerjakerja orang lelaki! Erm... Apaapalah! Nakbuatkerja pula ni. Homework! Mesti siap today! Kalautak, tak siap!

Esok lusa akan jadiharipalingsibuk di rumah ini. Jadi, fahamfaham jelah ye! Oh, kepada classmatesku yang tercinta..! Jemputlah datang, insyaAllah saya akan melayaniandadenganburuk sekali! Wak lolok! Hahaha.MyEm0.Com

Wallahualam.

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers