.aku.sangat.tension.

12.11.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Ergh! Aku tension. Tension. Tension. Tak ada ke orang boleh hilangkan tension aku ni? Kenapa diorang sengaja nak tensionkan aku? ARGH!MyEm0.Com

Nak nangis pun ada jugak ni, tapi nak buat camane dah, REDHA jelah. Apa-apapun, aku tak tau dah nak cakap apa lagi. Memang FITNAH banyak keburukannya terutama apabila FITNAH tersebut telah TERSEBAR luas. Na'uzubillah...MyEm0.Com

Yep, nobody's perfect. Aku benci 'budak-budak tu'. ALL OF THEM (except for seorang dua)! Terutama dalangnya, budak yang dari dulu aku ingat BAIKlah sangat. Cis, hampeh!MyEm0.Com

Okey, okey.... Tenang, Fiey. Tenang. 'Kan exam dah habis, apa nak ditensionkan? Huh, ingat satu je masalah dalam kepala ni.MyEm0.Com

*******

Satu je berita yang paling best untuk hari ini, aku dah dapat markah Pendidikan Agama Islam. First time dapat A, 93... Paling tinggi:~ Miss 'Ainul. 99. Ada jugak tak puas hati dengan budak ni, tapi coverline jelah, sebab dia kawan baik aku. Ceh...MyEm0.Com

Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya meng'A'kan P. Agama Islamku. Hahaha. Ingat senang ke nak capai kejayaan yang tak seberapa ni? Well, maybe orang lain fikir PAI ni senang, but not me. I'm just me, banyak kelemahan.MyEm0.Com

Ada empat orang dapat 90 and above. First, of course 'Ainul. Then, Amir dapat 97. Kemudian, aku dan kawan aku, Aina, 91. Alya, Abdul Rahman, Ain, Piah, Anwar, Syaukani, Sabrina, Sarah, Nadia dan beberapa orang lagi pun dapat A. Kira ramai jugaklah dapat A. :)MyEm0.Com

Congrats to all, yea!

*******

Second great news!MyEm0.Com

New Moon akan keluar 27 November ni! Yeaaaahhh.....

Edward! Edward! Edward! Jacob! Jacob! Jacob!

Yep, this news made me very happy! Mungkin, aku kena ingat benda ni bila tengah tension. New Moon will be the best movie ever after Twilight. Shweet! Shalala~


Hikhikhik! I'm sooo happy now. For nowlaaa.... Nanti tension balik. Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn. RENESMEE!!! :]MyEm0.Com

HARD FAN of THE TWILIGHT SAGA

*******

Miss my family so much especially my Amuh. Dah lama dia tak online. Rindu. Rindu. Mungkin ditambah dengan tension ni, aku menangis tadi masa baca Yaasin. Serta kesilapan-kesilapan lalu yang dianggap jahil. Subhanallah...MyEm0.Com

Berita terbaru, dari 'Ainul yang disampaikan oleh Ain. Siapa yang telah memberitahu Ain? Maaf, nama dirahsiakan.

Sejarah aku dapat 92! Entah betul ke tak. Tonoooot.

InsyaAllah, minggu depan tahulah kot! Hehehe. English aku mengharapkan dapat tinggi! Setinggi aku. Hohoohohooo....MyEm0.Com

Target: 9A

Lalalala~ bising.MyEm0.Com

*******

Tadi, masa pergi KOOP, terserempak dengan cikgu ERT.

"Cikgu, cikgu!" Fifiey tersengih memandang cikgu.
"Minggu depan! Cikgu sibuk!" kata cikgu tetiba je.
"Cikgu ni, tau-tau je kami nak markah," jawab 'Ainul.

Aku jalan-jalan dengan Sofiah (Piah), 'Ainul (Enul), Ain dan Raihanah (Enah). First, kami rancang nak pergi jumpa Cikgu Abdul Rahman (Cikgu Man) kat Bilik Kaunseling sebab nak mintak senarai nama guru.MyEm0.Com

Then, Cikgu Man suruh kami pergi pejabat jumpa kerani mintak fotostat senarai tu. Pergilaaa... Pastu, pergi KOOP. Setelah membeli apa yang patut, kembali ke Bilik Kaunseling. Cikgu Rubiah pulak suruh tolong beliau. Okee~

Pastu, pergi Bilik Khas jumpa Cikgu Zainomal. Dahlah salah bilik! Nasib baik Cikgu Abdullah Zawawi menyelamatkan kami dari terus memalukan diri. Hihihi!MyEm0.Com

Cikgu Zainomal senyumsenyum je masa aku datang kat dia. Aku pun sengih jelaaaa.... Kami berlima terus naik kelas. Hah~ Masa masuk kelas itulah bermulanya sakit hati aku ni.

Tak nak cerita kat sini. Menggeramkan. Menambah tension. Benci! Benci! Benci!
*ai...penuh kebencian je hari ini. ishkk~MyEm0.Com

Okey! Satu lagi good news! Aku, Enul, Aly dan Enah sudah isytihar 'someone' as our best friend. Mesti terkejut kalau tahu siapa, but I'm not telling who is it! Peace KOQ~

~~~~~ZON HAPPY~~~~~

Okeylah, sampai sini je dulu. Kalau ada cerita lagi, aku postlah. And one more thing, aku tak terpilih pergi temuduga BPDS kedua. Yang terpilih kelas aku;
1) 'Ainul
2) Sabrina
3) Irfan

Redha jelah! Hihihi. Tak kisah pun. Just biasabiasa saja.MyEm0.Com

Wallahualam.
Post a Comment