HARI TAK FAHAM SEDUNIA!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Hohoho! 

Berdasarkan kajian yang dibuat oleh Kak Fifi, Adik Alya & Adik Syarfa, hari ini kami isytiharkan bahawasanya hari ini ialah..........................

.
..
...
....
.....
........
............
.................
.............................
............................................
.............................
.................
............
........
.....
....
...
..
.
*
**
****
********
*************
******************
*************************
*******************************
*************************
*******************
**************
********
****
**
*
#
##
####
#########
############
#################
######################
##########################
######################
#################
############
#########
####
##
#


























































































































HARI TAK FAHAM SEDUNIA ! ! ! (--")


mengarut!**

Oh, tak tahu kenapa hari ini semua orang tak faham-faham apa yang orang beritahu.

Ni, siapa nak fahamkan korang ni?
Pening Kak Fifi dibuatnya!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

*lembu ni sesat!

Hah, sudah-sudahlah tu mengarut, Kak Fifi!
                    Buat pening je tahu tak!

Erm, Kak Fifi nak story pasal hari last day sekolah.
             Lupa nak cerita. Hehehe.

Macam ni, kami kemas-kemas kelas.
Then teacher panggil semua yang hadir.
(of courselah, takkan nak panggil jugak budak-budak yang tak datang tuh!)

So, kami pun dengan hati yang agak riang (sebab nak jumpe teacher) pun pergilah ke bilik guru.

Hohoho!

Ingatkan apa, teacher suruh kami tolong masukkan surat-surat ke dalam sampul surat.

Orang yang hadir ambik terus je surat, teacher tak payah pos.

Memandangkan ramai yang tak hadir, terpaksalah kami tolong masukkan.

Aku tak buat pun kerja-kerja tu. Just tengok je. Well, kerja-kerja macam tu tak ada classlah!
                        Hak-hak-hak!

Aku duduk melutut, tulis sesuatu.
Tetiba teacher dengan tak semena-mena, "Fatin, jilat ni!" berkata.
Aku terpinga-pinga sambil dalam hati cakap, "Eih teacher ni! Jilat apa pulak!" 

Aku pun tengok teacher hulur sampul surat kat aku. Aku capai jelah dengan wajah masih terpinga-pinga.

"Eh! No way aku nak jilat! Ewww... Betul ke teacher suruh aku jilat ni? Hadoi..." kata Cik Fifi dalam hati.

Aku pun tanya teacher, "Betul ke kena jilat ni teacher?"
"Yalah!" jawab teacher sambil suka-suka.

Ainul pun tetiba je sergah, "Haaa... Surat siapa tu?"
Kawan-kawan lain yang turut berada di situ pun jawab, "****!!!!"

Heish~ Takkanlah.
Aku pun tengok nama orang kat sampul surat tu.
MyEm0.Com
Alamak, betullah!

Malu sorang-sorang. Heeheee~

Aku pun ragu-ragu je.
Dalam hati, "Nak jilat ke tak? Geliiii... Dahlah 'dia' punya!"

Dan sekali lagi aku tanya, "Betul ke nak jilat ni, teacher?"
Teacher jawab, "Yelah. Tak nak jilat, guna air hujan kat luar tu."

Fuh! Nasib baik hujan turun dengan lebatnya.
Oh, hujan! Kaulah penyelamat hidupku! 
Heheheheheeeee.........

Aku pun keluar dari bilik guru guna air hujan je.
Habis basah stokin aku!

Then, time aku nak masuk balik, tiga orang muslimin kelas aku nak keluar.

Tersekat aku kat situ.
Terpaksa tunggu. T___T


Aku pun masuk bila dah ada peluang.

Then, aku beritahu teacher.
"Teacher, saya nak buka stokin kejap, aci tak?"

Aku pun buka stokin aku (nasib baik wangi!).

Aku keliling bilik guru tu.

Bila dah kering sikit encik stokin tu,
aku pun duduk kat kerusi sebelah teacher.

*sesedap hati duduk, orang laen semue berdiri*

Aku pakailah stokin dengan santainya.

Tetiba aku nampak pintu bilik guru terbuka.

"Aik, kenapa pintu ni terbuka sendiri?" kata aku dalam hati.
Berdebar jugak. Hihi!

Aku pun berpaling kat pintu.

Ya Allah! Ada seseorang iaitu ***** ******!

Aku terus jatuhkan kaki aku.
Dahlah belum siap pakai stokin!

Dia terus tutup pintu.

Aku sambung pakai stokin.
Dia nampak ke kaki aku? Adoi!MyEm0.Com
Aurat, aurat!

makluman: orang tu ialah seorang lelaki T___T

Then, aku pergi jengulkan kepala kat pintu nak tengok dia masih ada atau tak.
Ada.

"Nak apa?" soalku.
Dia pun jawab dengan penuh lembut, sopan santun dan perlahan,
"Err... Nak surat,"








Aku terus masuk dan beritahu teacher.

Malu gila aku dengan dia! Siapa suruh buka stokin!
Huh!

Okey dah. Lepas tu, kami pun balik ke kelas.

Sambung kemas kelas sikit-sikit.

Kosong kelas kami kecuali ada meja-meja dan kerusi-kerusi.



Time nak balik paling sedih.
Aku lepak dengan 'Ainul dan Raihanah.


Ke hulu, ke hilir.
Then, my Walid sampai I terus balik.

Hehehe.
End of story.

GOODBYE 1A7 2009! I WILL ALWAYS LOVE YOU FOREVER.



Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers