NEWS about THE MANSORIANS!

Hahahahahaha.
Aih, tetibe jer aku ni.
Okey, okey, okey, semuanyaaa...
Ready or not, here I come.
*x sabbik lasowng*

Family aku masuk majalah Mangga.
Alah, sebab Abecik nikah tu ler.
Separuh ahli keluarga masuk.
Gambar aku paling banyak kot (selain pengantin).
Well, tumpang glamour.
Wah kah kah!

Sorry, tak dapat nak ambik habis.
Tak muat scanner.
Hakhakhak.
Glamour I kejap tau...
Wakakakakaka.

Actually, first tahu when Wannur tetibe mesej hari tu.
Ganas betul kau, Fi...Masuk majalah Mangga. -Wannur
Well, ada sikit nak mengembang hari tu.
Aku buat derk je dulu.
Then, tetibe semalam kat Facebook, Kak Mimi tulis THE MANSORIANS masuk majalah Mangga.
Info: The Mansorians ialah keluarga aku ye. Arwah datuk I namanya Mansor.
And pagi ni, Ummi terus beli.
Bersungguh-sungguh ibu kesayangan Kak Fifi tu.
And sebaik sahaje saya tengok kulit belakang majalah tu,
hampir terlompat-lompat I dibuatnya!
Ada gambar poster New Moon.
Laaa... Ingatkan keluar 27 November.
Rupanya 26 November.
Haish~ :)

Erm...
Sebenarnye nak cakap pasal tu je.
Sebab letih-letih ana scan gambar tu.
Actually ingat nak scan juga gambar poster New Moon tu.
Tapi tak payahlah, kat internet berlambak-lambak.
Wasting of time. Lebih baik cari kat internet jer.
Okeylah, ni pun dah berbelit dah.
Sekali gune aku, saya, I, ana, Kak Fifilah...

Ok, tata!
Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers