.woh! .sedih giler.

17.11.09

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.


Dengan ini, ana, Fatin Athirah binti Azmi memaklumkan bahawa target untuk mendapat 9A tidak tercapai. Hampest~Photobucket


Ei, teruk jugaklah kiranya result aku ni. Tapi, bersyukur kepada Ilahi sebab dapat banyak A daripada B. Persoalannya sekarang, kenapa KH aku pun B?!Photobucket


Wait...! Actually, aku tak tahu Sejarah aku berapa. Yang reporter tak bertauliah hari tu cakap aku tak berapa sure. Well, kurang pasti. Kalau betul, alhamdulillah.Photobucket


My history teacher cakap RAMAI JUGAK DAPAT A. Kelas aku paling ramai dapat A. *melompat-lompat kegumbiraanPhotobucket


Guess what? For the first time in my whole life, my English is worse than my Malay. Ha! Means? Whatever. Usually, I will get English higher than Malay, but this time, IT'S SOOOO DIFFERENT!Photobucket


Look, PAI aku yang tak pernah dapat A, sekali dapat A terus 90 lebih. The same goes to Sejarah. First examination, OMG! My History sucks! 46, and my teacher considered it as D.Photobucket


And now :~ Sejarah aku senang sikit untuk dapat 90 ke atas. I'm not showing off, but macam tulah kiranya. Aku just usaha yang tak senang dalam A, while the other? Apa-apa jela.


Geografi oh Geografi! Kenapalah susah sangat?Photobucket


Jawapan: Sebab anda tidak membaca @ menjenguk isi buku teks Geografi anda.


Oh, ya ke? Betul eh? Kena jenguk juga sekali-sekala? Baiklah, exam tahun depan insyaAllah saya akan buat yang terbaik! Janji! *janji hanya tinggal janji


BM aku patut dapat tinggi daripada markah sekarang, tetapi memandangkan Pemahaman aku tersangatlah lemah, redha jelah. Bayangkan, kertas 1 - 25/40 and kertas 2 - 92/100. Huish~ Teruk betul, kau, Fatin.


*****


Dok tau nok tulis nape. dot.dot.dot. Tulun ! Okeeee~ Jap, memikirkan apa yang patut dijadikan 'story' pada hari ini.


Okeylah, secara jujurnya tiada story pun. Esok mungkin ada story best sikit. Hari ini tiada story sebab AINUL, RAIHANAH DAN AIN tak datang school. So, hanya Sofiahlah tempat aku bersuka dan bergaduh. T___T Help!Photobucket


Esok balik sekolah lewat. Kena tolong 'Ainul & Raihanah hias kelas. BIRO Kebajikan kena main peranan juga, oke! So, saya dengan sukarelanya nak tolong kedua-duanya sebab saya sayang sangat dengan kawan saya yang dua orang itu. Also those who will be helping : Sofiah, Ain & Sabrina.Photobucket


Aku tahu aku ni over-sensitive, but please. Understand me a little. Aku cakap banyak dengan orang yang aku sayang dan aku rasa baik je. Orang lain, no way! So, fahamilah diri anda yang istimewa buatku. Jangan salahkan aku kalau aku tak cakap banyak dengan kau orang lagi lepas ni. Terima kasih.


Ok, that's all. Thank you.
Post a Comment