In Al Mafraq, Jordan.

Saje je nak report aku dah ada kat Jordan setelah 6 hari berada di Istanbul, Turkeye dan 3 hari di Damsyik, Syria.
Di rumah Amuh yang agak besar. (--")
Kat Damsyik tak dapat online because tak ada internet ...
Hohohohohohohohohohoho!
Aku rasa paling best pergi Damsyik, tak tahu kenapa.
Mungkin sebab naik Bukit Arba'in (Jabal Arba'in).
Tak sangka dapat naik bukit tu, tempat di mana bumi terkejut dan nak hempap Habil sebab bunuh Qabil.
Dan tempat 40 wali Allah bermunajat.
Terima kasih kepada Abang Quddus dan Abang Mujib kerana sudi jadi tourist guides kami.
Dan juga kepada Abang Sofi sebab jadi tourist guide kami kat Istanbul.
Abang Sofi dan kawannya, Karim (orang Turki).
Kat Istanbul, best pergi dekat Hagia Sofia. =)
Excited, excited, excited ! ! !
Kat Jordan tak tahu lagi sebab Amuh tengah exam (duh!) and tak tahu siapa nak jadi tourist guide kami nih.

Nak tahu tak?

Masa dekat Damsyik, di tengah sejuk takat 12 C pergi makan aiskrim.
Tapi aiskrim dia bessssstttttt........
Aku demam, begitu juge dengan yang lain.
Tapi aku rasa aku paling teruk.
Huh... Hidung ni rasa macam nak lempar je!
Nenek aku cakap, "Siang pergi jalan-jalan, malam demam."
Betul, betul, betul!
Nenek aku pun naik Bukit Arba'in tu...
Tinggi sangaaaattt..............

Okeylah, nak tidur.
Have to go.
EJ forever! *xsabbik*

Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers