School's back !

28.12.09

Ahah ! Dah lama rasanya takpostentry. Ceh, tipu betul. Tumbok kang ! XD

Erm, sorry asyiktukarbackground je. Bukan apa, just excited dapat tahu camane nak wat background sendiri. I mean, background yang disukai la. Boleh cari tanparintanganapi ! Hohoho!

Aaa... Saya tak tahu macam mana nak buat tutorial, so tak buatlah. Hehehe. But, insyaAllah akan datang, saya akan pergibertapa dan belajar caracara buat tutorial. Lepas tu, bolehla buat tutorial kat blogyangtakseberapani.




+ hiasan semata-mata +

Okee, memandangkan sekolah dah nak bukak minggu depan, macam mana persediaan korang? Saya belum siap apaapa pun ni. Baju sekolah pun belum siap !  Heheeee... Last minute, nak buat macam mana. Buku pun belumjenguk apaapa lagi ni. Maaf ye, bukubukuteks kesayanganku sekalian. =D

2hb Januari 2010, menurut kate kawankawanbaik yangteramatcomel, itulah tarikh keramat !!  Haha. Gile betul. No laa... Bukan tarikh keramat, tarikh daftar sesi persekolahan 2010. Sekaligus boleh tahu la kelas manamana.

'Ainul, Sofiah dan Farhana cakap novel tingkatan dua, Timulak Kapal Perang, takbestlangsung. Apalah diorang tu. Meruntuhkansemangatmembaca saya je. Hehehehe. Tak apalah, memang semuaorangkenabaca jugak. Hadoii !

Saya dapat rak buku baru !  Yeay, yeay !  Kahkahkah. Bukan ape, banyaksangatbuku dalam bilik PINK saya ni. So, setelah mencari rak buku YANG KOSONG di rumah ini tiada, pagi tadi Walid beli. Yeay !  Maseyh, maseyh.

Mmm... Tak tahu dah nak ceritatentangapa. Maklumlah, kalau cuticutiMalaysia memang boring. Tak pergi sekolahlaaa katakan. I miss my friends !  Suruh online tak nak (alasan: malas), bila online (status: busy). Apaapa jelah korang ni. Pening saya tau tak !

Baru sudah berkemas rak buku baru. Hehehe. And sekaligus kemas bilik. Takuttakut ada CikSiti yangsangatcomel datang merayap di bilik saya ni. Nanti rosaklah barangbarang saya kalau dia merayap di bilik ini !
Kalau nak tahu, bilik Kakngah dah kena 'ceroboh' dek CikSiti (atau dalam cerita Ratatouille namanya Remy), habis semua barang Kakngah yangtakdilindungi digigitgigitnya termasuklah cadar. Ish, ish !  Kakngah pun kemas bilik dia yang sememangnyabersepah itu. So, start dari itulah saya mula kemasbiliksaya. =D
Kesian betul. CikSiti, CikSiti... Jangan berani masukbiliksaya !  Nanti saya suruh Walid buat perangkap baaaaaru CikSiti tahu !  Huh !

Okee, post kali ini tiada gambar. Hohoho !  Malas sudaaa nak edit gambar. Mood mengedit gambar sudah hilang dibawa arus. Hehehe. Sampai sini je dulu. Lain kali saya post lagiii !  Assalamualaikum !
Post a Comment