hias kelas, hias kelas, hias !!

28.1.10

Readers, minggu ni minggu paling best dan agak menyeronokkan bagi Fatin Athirah binti Azmi !! Hohoho. Wanna know why ?  Let's check it out... (tah pape je)



Minggu ni, kami hias kelas. *gambar di atas hanyalah hiasan* So, pada hari Rabu (27 Januari 2010), aku dan Piah, 'Ainul, Ain dan Alya telah menghabiskan masa bershopping di Mydin Mall. Huahuahua. Takde tempat lain...

Setelah beberapa jam membebel dan berperang mulut (perang ini dinamakan PERANG MULUT DUNIA KE-100) kami telah menghabiskan duit kelas yang ada untuk beli barang kelas. Astaghfirullah, ape nak jadi.

Kemudian, kami ke KFC. Best woo makan-makan. Hahaha. Lepas makan, pergi dekat kedai yang jual ice-blended tu. Sekitar Mayang Village jugaklah. Pastu, Alya pun balik jalan kaki (sebab rumah dia kat flat polis tu je). Aku ngan yang lain lepak dulu kat Mayang Village tu.
Time lepak, kiteorang borak macam-macam. Memang ketawe tak hengat dunielah. Seperti biase, geng kiteorang kalau bersatu akan menjadi bagai halilintar menggegar bumi. Kami talk-talk lah pasal kelas 1A7 dulu. Rindu. :)
Lepas tu, semue balik ke rumah aku. Kiteorang sempat berlawak dulu then pukul 7 semue orang dah balik. Aku pun tertidur atas katil sampai pukul 10 malam. Haha. Kemudian bangun buat kerja Sejarah, pukul 11 tidur balik. Haha.

*****

Itu semalam. Hari ni, pada tanggal 28 Januari 2010 aku dan classmates aku menghias kelas. Jam, aku lupe bawak bateri. Hahaha. Pastuuuu...... Aku tolong tulis nama untuk diletak kat meja. ◡‿◡
Hoho. Terima kasih kepada yang sudi menolong iaitu semua muslimat 2A2 (dua orang sahaja yang tak hadir), dan kepade bekas-bekas pelajar 1A7 dulu (muslimin) iaitu Anwar, Abdul Rahman dan Syaukani. Maseyh sebab sudi balik lewat. Peringatan: sila tutup kipas jika ingin memanjat untuk menampal kertas, terima kasih. Kami tidak mahu kepala anda terputus.
Pastu, pukul 4:15 petang macam tulah, aku turun nak cari pita pengukur. Tengok-tengok bilik kaunseling buke lagi, so tryla tanye Cikgu Norliana. Takde la pulak, then kiteorang telah menjalani sesi kaunseling secare tidak sengaje. Pukul 5:15 baru keluar dari bilik kaunseling tu.

Menurut kata-kata pelapor yang saya sudah tauliahkan (hehe), muslimin dah turun jam 4:30 petang, okeylah tu. Tapi tak sempat ucap terima kasih, takpelah. Thennn... 'Ainul, Ain, Sabrina dan Nadira balik pukul 5, so diorang turun dulu.

Aku akhirnye buat lawak dengan Alya (sebenarnye agak serius), ukur papan notis dengan buku. Macam zaman dulu-dulu pulaaak. T__T Then, pukul 5:30 gitu aku pun turun. Aku jalan punye jalan sampai halfway, 'Ainul lambai dari jauh and bagi isyarat ayah aku da datang.

Last-last, aku balik awal sekali. 'Ainul dan Ain ade lagi kat wakaf tu. Tup tup, si Anwar dan Abdul Rahman pun belum balik, ade terpacak tepi wakaf tuh. Kesian jugak kat diorang, tapi biarkan jelaaa... (jahat doh skill)


Habis.

*****

And this Saturday, aku ada projek. Pergi sekolahlaaa. First, pergi shopping lagi barangan kelas. (note: sile habiskan duit anda sabtu ni !!) Alya dan Sabrina serta Nadira tunggu kat kelas. Huhuhu. Ain, 'Ainul dan Piah akan ikut aku pergi shopping. Hihihi.

Tu je la plan. Tonot.



Oke oke oke !! Giliran story pasal Merlin yang comel pulaaakkk....! Sebelum tu, minggu lepas, hari Selasa bertarikh 19 Januari 2010 cikgu PS suruh lukis potret! Aku choose gambar Merlin !  Menjadik jugaklah skit-sikit. Hohoho.

Merlin sangat comel. Dan comellah! Geram betul. Aku tak suke sangat Arthur tu sebab die mengade-ngade. Suke buli Merlin. Ade ke die cakap kude lagi bodoh daripade Merlin ?  Memanglaa... Tapi janganlah hine Merlin sampai cam tu. Tumbok kang. (^_^)

Oh, aritu aku cari-cari gambar Merlin, terjumpe satu gambar ni. Tapi aku dah edit dah. Hehe. Sile tengok ~



Hehehe. Sesedap hati je mengutuk. Kwang-kwang-kwang. Oh, eh... Aku dah mengantuk dan homework pun belum siap jadi nak tidur dululah yerk. Tata ~ Assalamualaikum dan selamat malam ! ;)
Post a Comment