post di hari sekolah . ape kejadah ?

18.1.10

Hmm... Ni post sikit je. Nak cerite and kongsi something. Minggu ni minggu kemerentasan kedesaan. Haha. Merentas Desa la. Best jugak. Aku geng ngan Alya, Sabrina dan Linda. Gile, asyik gelak je daripade garisan permulaan hingga check point ke-6. Lepas tu, tak larat nak gelak dah. (--")

Oh, aku sebenarnya tak nak buke internet ari sekolah ni. Tapi nak cari poster untuk seni besok. Aku cari Merlin punye poster (Alya & Sabrina sile jangan ketawe), then terjumpe gambar Merlin dan Arthur duduk berhadapan. Die tulis kat situ, IT WAS LOVE AT FIRST SIGHT. Seram aku !

Tapi, sweetlah Arthur ngan Merlin tu. Merlin die tu kalau senyum, comelllll bangeettt !! (lelebih lak) Tapi tu ah, macam-macam orang kat alam siber ni buat, 'kan ?  Ape-ape pun, esok aku akan bawak poster Twilight Saga dan Merlin. Hahaha. Terlalu obses.

Penat gak merentas desa, tapi seronok sebab dapat jalan ramai-ramai. (name je merentas desa, tak berlari sangat pun, jalan kedek-kedek jer) Hari Khamis ni Kejohanan Merentas Desa. Wohohoooooo... !!  Tak sabar tunggu Khamis ni untuk berehat (setelah habis merentas desa haha).

Okeylah, tu je. Hari sekolah aku tak nak tulis bebanyak. Gambar pun tak ada ni. T__T

Salam.
Post a Comment