kekasih baru. :)

Salam. Ha !  Sape nak tau aku sekarang aku dah couple ?  Huhuhu. Tapi, couple aku ni ikut musim jelah ye, anak-anak.

Aku couple ngan buku-buku rujukan yang dibeli oleh ummi dan walidku. Paling aku sayang; buku rujukan Sejarah. Aku kan suke Sejarah, sebab die kene ingat-ingat. TT___TT *ape kehal pelik sangat aku nih ?

Aku start couple hari Sabtu. Hari Jumaat tu sesi ta'ruf dulu. Alya pun ade mase tuh. Siap tidur agi kat rumah aku. Hakhakhak. Hari Sabtu tu, tak berape nak isytihar couple lagi sebab Alya ade. Hahahaha.

Sabtu malam, aku pun startlah dating ngan buku-buku rujukan tersebut. Petang semalam gaduh kejap. InsyaAllah esok aku clash dengan buku-buku yang tak bersalah tuh. Ingat aku rajin sangat ke nak study ni...

Soalan exam kali ni 'agak menyentuh perasaan'. English, Science, ERT (KH). Okeylaaa kot. Emm, Maths dapat 90 sahajeee. Aina dapat 100. TERRRRASE PULOPP...

Subjek yang aku tak sentuh langsung buku-bukuan : BM, English, BAK

T______________T

Tak tau nak study ape dah yang bab bahasa-bahasa nih. Redha jelaaa... Huhuhu. Helppp !

AHHHH !!!  Cepatlah pukul 12 tengah hari besookkk !!  I want freedom, freedom !!!  Aiseyhhh.... Tension betul. Dahlah tak cukup tidur, asyik-asyik tertidur time lepas jawab soalannnn. Terima kasih kepade Miss Nunu kerane telah mengejutkan hambaaaa....

Dohla pekse kali ni 'agakss pelikss'. Hanye geng-geng aku yang tahu mengapeee.... Uhux. T___T

Wassalam !

QUICK POST. BLA3

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers