chocolate ! novel ! miaow !

4.4.10



Sekali bace tajuk boleh buat tajuk novel tuh.

AKU, COKLAT, dan KUCING.

T__T

Aku tak tau kenape hari ni tangan aku ni gatal nak cari gambor chocolate. Nampak macam bestt je. Lame tak makan, but who cares? Aku sendiri tak kesah. Coklat bukanlah makanan nombor satu aku. Hah !


Wah, wah, wah !  Nampak best giler. Tapi aku tak mainlah coklat ketul-ketul nih. Aku lebih prefer coklat yang cairr mairr tu. Tapi aku tak suke coklat sangat. Hot chocolate menjadi kegemaran aku walaupun begitu. *sile abaikan ayat si penulis kerane beliau sedang tenggelam dalam kegeraman terhadap kucing-kucing yang sedang bergaduh di luar rumah (--")


Setelah beberape detik yang lalu aku membebel kepade encik-encik kucing tuh, mereka masih hanyut dalam perbalahan yang rasanya tiada berpenghujung. Na'uzubillah. Kang dop tido aku malam ni!

PERHATIAN KEPADE KUCING !!!! SILE DIAMMM !!!!

Sakit jiwe aku dengan kucing-kucing dop bertauliah ni. Menguji kesabaran sungguhlaa... Ujian Allah kot buat aku. Sebab biase aku bising sokmo dalam kelas. (muke malu singgit due)

Dan DUKACITA dimaklumkan bahawee.....

Tadi aku telah membuang najis sejenis makhluk dalam rumah aku ni. Makhluk Allah manalah tu yang masuk rumah aku dan mengotorkan rumah aku. Last-last, aku jugak kena buang. Nasib baik ade tahap kesabaran yang tinggi dan hidung yang ade resdung (busuk gilee !).

Oke, oke. Kalau aku berhenti menaip di sini, belum tentu kucing kat luor rumoh ni berhenti bergaduh. KOHO BISING !!  PLEASE INCITS KUCINGS ! DIAM !!


Siang telah melabuhkan tirai beberape jam yang lalu dan aku pun nak masuk tidur segera. Esok sekolaahhh.. Dok sabor nok gi sekoloh jumpe Nunush !!  I mish you NUNUSHH !! LILISHH !! SHABISH SHABISH !!

Oke-oke, sile berhenti di sini wahai Cik Fifiey yang bising dan suke bergelak ketawe secare overdose. Maafkan segale silap dan salah.

Wallahualam.

:::post merelease tension di malam hari kerane si kucing yang bising dan kerinduan terhadap teman-temanku
*pade saat ini, kucing di luar sedang bergomol dengan khusyuknye.

bai. T__T
Post a Comment