keinginan sehari-hari ;p

21.4.10


Hai-o! Haha. Hmm.. So, hari ni aku dengan malasnye ingin menjawab tag yang aku curi dari blog orang. Haha. Tapi soalannye aku modified jugaak so pandai-pandailah aku jawab sendirik. Kihkih. Boring sebenanye.


1.- Adakah anda rasa COMEL? 13 takdelah kot. tapi manisnye ada. haha *tiru ayat p ramlee ;p

2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
13


3 - cerita pasal gambar
13 oh, itu gambar merlin KESAYANGAN saya. tak kenal ke? haish~

4 - bila kali terakhir anda makan pizza?
13 emm..tahun lepas maybe..takde mase nak makan fast food..(--")

5 - Lagu terakhir anda dengar ?
13 lagu abang aku. tajuk apa tah, lupe plak :D

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
13 baiklah. soalan yang BERNAS.

dfdsafadsfa fifiey
2-2 fifish
jkrt fish
hjgjdf cik fifi
sdfdsgfd cufi
ddddd cuping
dsfsdf fafa (baru dimodified semalam)

8 - tag lagi 8 org 13 memandangkan tak tau nak tag sape, ambik jelah ye. :)

9 - siapa org yang paling anda sayang ?
13 ummi aku of course ;;)

10 - anda suke tak perkare-perkare vandalisme ?
13 tak. tapi aku selalu buat. hihi. dekat dinding sekolah tepi bilik PS dan dalam kelas. xDDD

11 - adakah anda rasa anda ni terlalu keperempuanan ?
13 maybe. tapi aku agak macam laki sket kot. taklah gedikk sangat dan terlalu 'lembut'. kasar sikit. hihi

12 - siapa kawan baik anda yang paling baik sekali ?
13 hmm..aku bagi 4 orang wokehh.. ;)
botol ainul
botol sabrina
botol sofiah
botol alya

13 - Kata-kata semangat untuk no 1 ?
13 hijau ! hijau ! ainul go ijau ! meow !

14 - Adakah no 2 dan 4 ada ape-ape hubungan ?
13 diorang kan kawan baik..larh, tak tau ke?

15 - Orang no 3 tu baik ke jahat ?
13 mestilah baik.. kalau tak takkan kawan baik aku yang paling baik ;p

16 - Persamaan ayam dan itik ? 13 dua-dua S-E-R-A-B-U-T

17 - Adekah anda perasan yang anda ni tak sempurna ?
13 perasan..perasan..mana ada manusia yang sempurna..huhu

18 - Ke mana destinasi anda selepas ni ?
13 katil. bai !
Post a Comment