oh KRIS !

3.4.10

KEM RE-MA-JA IS-LAM SHAMS.
Yeay ! Yeay ! Aku baru balik dari kem ini. Semestinye pengalaman yang tak boleh dilupekan. :)

Kem ini mengajar aku bahawa masa itu amat berharga. Kita kenalah sentiasa bertindak pantas dalam semua urusan atau kita akan tergesa-gesa dan ketinggalan.

Selain itu, kem ini juge memberi kesedaran kepade aku bahawa betapa pentingnye ukhuwah di kalangan kite semue. Huhu... Mase slot muhasabah diri, aku nangis pade akhir-akhir slot (nok habis doh aa kire). Fudla di sebelahku teresak-esak, aku pun peluk ah die.

Dan aku pun nangis, then pergi peluk 'Ainul (nasib baik dekat je). Piah tak tahu kat mane. Lepas peluk 'Ainul, aku pergi peluk Ain. Menjadi-jadi pulak budak tu nangis. Rileks yee... Huhu.

Apabila jumpa Piah, aku pun terus peluk dia and mintak maaf. Huhu. Sungguh menyayat hati. Then, kiteorang pergi solat Subuh. Slot muhasabah start pukul 3.00 pagi kalau tak silap. Dilarang pakai jam, except for ketue kumpulan.

PENGHARGAAN.

First sekali, terime kasih kepade ikhwan akhowat yang telah menjadi fasilitator bagi kem ini. Terima kasih kerana bertungkus-lumus menjayakan kem ini sampai tak masuk kelas. InsyaAllah kami akan tunjukkan bukti kasih sayang kami kepade ikhwan akhowat dengan istiqamah dengan ape yang telah dipelajari.

Tidak lupe juge kepada mashullah, Fudla Fatimah kerana menjadi pemimpin yang bertanggungjawab dan baik hati. Segala kelemahan kami maafkanlah.

Dan kepada Dinie, jutaan terima kasih diucapkan sebab jadi ketua kumpulan yang mantop. And maaflah kalau ada silap dan salah selame menjadi anak buah awak. :)

Juge Umi, iaitu ketua dorm aku. Yeaahh ! Umi the best. Terima kasih bebanyakkk ! Awak memang baik. Saya harap awak dok hilangkan 'tengkorok' awok tu lagi. xD dan sile jangan malukan saye dengan ridsect itu. T__T

Okee... Sampai kat sini je. Nak tidur dulu. Penat sangat. Huhu. THANKS TO ALL ! Muahhxx ! Ukhuwah fillah ! :)

Enush, Lilish, Piah, Shabish shabish, Ain. :)

Wallahualam.
Post a Comment