gotong royong perdana. (...)


fast update.
hari ni ade gotong-royong.

1Malaysia kan.
ahaha.

so, aku pergi jelaa..
bersame rakan-rakan sekelasku memakai baju-T kelas kami.
rasmi tau.

kaler hijau (=.=)
sorry, kaler laen tak maen arr.

ikut tema kelas >.<
orang di sekeliling semue tanye, "eh kenape ijau sangat ni ?"
dan berkate, "seragam teh. hijau."

3 orang tak datang.
sarah & sakinah budak asrama.
diorang balik minggu ni.

nadhirah ??
wallahu'alam.

muslimin..
tatau.
yang tolong kiteorang buat kerje 4 orang sahaje.
yang laen,,
para pengawas ade aktiviti masing-masing.
yang tak datang pun memang ramai. ('',)

emm..
lepas gotong-royong pergi supermarket.
(=====..=====)

beli hadiah untuk ustaz.
guru kelas kami.

berlaku satu insiden yang melampaui batas semase kami di sane.
alya, sofiah dan ain ikott.
hehe.

gaduh-gaduh adelah dekat setengah jam sebab nak pilih yang sesuai.
T_____________________________________T

nasib baik 4 orang je. haish~
kalau tambah lagi 13 orang mau roboh supermarket tu.

kiteorang call somebody untuk tanye something.
gune phone alya.
tapi, memandangkan ade sikit aje kredit budak tu..
aku pun turun ngan alya gi beli kredit.

kat sebuah kedai reload cina.
cina tu garang semacam je.
takut aku. xD

die cakap,
"you tunggu 30 saat, nanti masuk,"
aku angguk je.

alya telah mengira 30 saat.
tapi takde respon.
kiteorang jalan lambat-lambat.

tak dapat-dapat jugak kredit tuh !
last sekali setelah mengeluh selama 2 minit,
dapatlaaahh..xD

pastu naik balik then tefon orang tu.
lepas tu , aku kene kacau.

lepas aku kene kacau, habis 4-4 orang kene kacau.
sile jangan kacau kiteorang !!!

and finally,
kite orang golek golek kerane mengingatkan perangai kiteorang yang macam tak pernah masuk supermarket.
macam budak-budak, serious..
xDD

nantikan esok sambutan hari guru kat sekolah !
aku upload la pic nanti.
boleh kott bawa kamera.
^^

SHAMS Pewaris Generasi Terbilang.
yeahh.
1Malaysia !!

;p

wallahualam.

p/s: exam 24th may. (X_X) tolong !!

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers