baby , baby , baby . ;p;p;p

4.6.10

woyytt tidak betull .
25.gif image by gurlofpink

hari ni aku tak berape nak okee kerane..

kerane..
kerane...
kerane....

1061747e7p91zk7rt
semenjak bangun tidoo tadii ,
aku telah mendengar lagu 'Baby' nyanyian Justin Bieber berjute kalii .
kaohappy

aku betul0885af0c75c4cca704e221236439f0aa taktauu kenapaa .
enjoy gilaaa . ngokngekk betoll .
30.gif image by gurlofpink



 comell, bukann ?
ehehe. aku kan suke editt gambaarr .
weee ~

kenape aku excited sangatt nihh ?
ahaxx .
blogging depan tivi niee .
17.gif image by gurlofpink


eh eh eh .
arini nak post pasal merlin jee .
sebab lamaa tak tengok diaa . merlinn !



comell !! ahhh .
wakwakwak.
beliauuu sangat pandaii berhias 19.gif image by gurlofpink

lamee lagi aarrhh merlin season 3 . kaotongueo
nak tengok merlin ngan sape last sekaliii .
freya udahh matii donggg .
haish ~ kaocry




actuallyy alyaa chop merlin jugaa .
tapi i marah sama dia sebab sayaa duluu minat merlin .
dia tu penyebok ;p;p;p

jadi i suruh diaa ambik arthur je . kaocool

tapi hakikatnyaa aku arthur die merlin .
sebab aku suke kacawww alyaa .
11.gif image by gurlofpink

padan muke awok, lilishh !
xD xD xD

buat pengetahuan semuee ,
alya sedang bercamping di Bari, Penarik .
18.gif image by gurlofpink



ini menunjukkan kenebengan arthur yang melampauii batass .
tapi aku tak macam arthurr . 22.gif image by gurlofpink
aku baikk . 26.gif image by gurlofpink

heheheheh . 



haa .
we don't have to be perfect tauu ,
jadi diri kite jee . 41.gif image by gurlofpink

credits to photobucket , tempat aku curi gambarr tuu .
gg2


boring sangatt todayy .
oh oh oh !

tadi tengok imam mudaa .



tugasan minggu ni tentang kelahirann .
bestt sangatt .
i like hizbur and nuri and ashraf .
32-1.gif image by gurlofpink
diorang semue pandai berkomunikasii . kaoyesp
minggu ni takdaa orang keluar dann aku rasa memang takkan adaa orang keluarr punn . 
hee ~


tengah tengok di sebalik tabir cite yang zoo lan pet0885af0c75c4cca704e221236439f0aa ngan lisa surihani berlakon tuu .
terasenyeee zirafah tuu name die fatin !


ni hadiah pemberian piah mase die pergi zoo .
terasenyeee !
dahlah betul0885af0c75c4cca704e221236439f0aa zirafahh .
hehe , nuu , ambe terkene . kaosick

makin best cite ni tauu !
sweet ~ !
sukaa sama yang namanyaa windaaa dan dimas ! 29.gif image by gurlofpink
diorang lovely couplee .
weee ~ 435807fbnxzdbgby

okeyy laa .
okeyy laa .
aku mauu tidoo duluu .
dan solatt . 13.gif image by gurlofpink

dannn !!
LASTT !!

okee ?
wassalam !
Post a Comment