Kawaii Photo Contest .

2.12.10



So , setelah semalaman menikmati pandangan gambar-gambar dari peserta-peserta kita ... Akhirnya aku telah pun memilih pemenangnya iaitu seramai dua orang T.T Keputusan aku adalah berdasarkan pandangan aku sendiri dan effects yang aku rasa cute :D:D:D

Diharapkan tak ada sesiapa yang tak puas hati dengan keputusan aku ni =.=" ! Tapi , apa-apa pun thanks semua sebab sudi masuk contest aku yang tak seberapa ni kannnnn .

Walaupun aku tengah tengok cerita Alisa kat TV3 ni yang entah apa-apa . * eh sabbiknye ! *

Pemenangnya ada dua . InshaAllah hari Ahad ni aku pos hadiah sebab kalau hantar hari ini tetap hari Ahad ni jugak dihantar . Sebab esok Jumaat , lusa Sabtu dan kedua-dua hari tersebut bukan hari bekerja bagi penduduk negeri Terengganu T.T

Pemenangnya ialah ..............................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dan
* the second picture , Erna :D *

Tahniah ! :D

 
              
press CTRL + C to copy

| Siti Maisarah | Alia - Aku bukan Alien | Fatin Afiqah | Alicia | Erna Morgan | Kak Zila | Stephanie | Nadrawatul | Banana Love Contest | Athirah Qistina | Cik Mas | Fazeera | Chewy Sweeties | Keyna Chan :3 | Cik Gadis | Wawa Wiwi | Pwincez Nanana | Miza Yusof | Fatin Hanani | Eaty Zate | Cute Mum | Little Fingers | Nana & Contest | Cik Farhana |

To Shida , I can't even find your blog , sorry . To Amar Asyraf and Syazana Ain , I'm so so sorry . You have to BLOG about this contest . Hope you understand .

Decision is in my hands MUAHAHAHA ! =.="


STICKY POST
Post a Comment