kenduri di hari sabtu . ^^,

12.6.10

yo yo yo ! jom maen yoyo ? *hehehe
pade hari ini , cik fifi yang busukk telah pergi menjelajah hampir ke seluruh Kuala Terengganu44.gif image by gurlofpink.
hal ini kerana terlalu banyak kenduri kaosick ummi dan walid beliau yang harus dihadiri .
pade hakikatnya hanye ade 10 sahaje kenduri pade hari ini , namun mereka hanya pergi 3 buah rumah sahaja 15.gif image by gurlofpink


T_____________________T




okee . mengarut weehh budak sorang nih .
haa , pastu kann tadi ada kenduri dekat Losong rumah sepupu aku belah Walid .
walaupun beliau anak sedara Walid , beliau jauh lebih tuaa dari Walid aku . --"
then ada satu lagi kenduri dekat Losong jugaa , betul-betul dekat kampung Syakirah .1061747e7p91zk7rt

naik kereta 125 naik kereta tetiba lalu dekat banyak tempat .
first , Kg Gelugor Kedai .
lepas tu Kg Atas Tol kemudian lalu dekat Kg Bukit .
Kg Kubang Ikan pun lalu .
lantas aku teringat kat someone very special 88 !
pernah rapat dengan aku suatu ketika dahulu .

siapakah gerangannya ? 
AIMI ! 435807fbnxzdbgby
*perhatian perhatian , bukan TOMMY ye anak-anak pelajar 2A2 sengih

die tuition same dengan aku duluu . rapat jugaaklah sebab die baikk dan tomeyy !
actually die pun ade bau-bau wangi bacang dengan aku . ngeh ngeh ngeh . kaoyesp
32.gif image by gurlofpink biaselah , keluarga aku memang berbelit sikit .
terutama belah Walid . kaosick
Walid ada sorang abang lain mak (dah meninggal) , kemudian seorang abang lain ayah (Ayah Long) dan seorang adik lain ayah (Pok Di) . 
280.gif image by gurlofpink
ngehehe .
siape tak faham baik kelipkan mate je eik . xDDD

even kawan-kawan aku pun taknak dengar cerita pasal family Walid aku .
aku pun actually tak reti sangat nak terang sebab aku sendiri berbelit jugaak . kaosweat
ikuutt sukalah kann . 43.gif image by gurlofpink
kalau ikut belah Walid aku , aku dah ada cucu ! *dengan bangganya kaotongueo
maknanya aku ni dah tua la . T__________T

takpe takpe , aku tak kisah orang cakap aku tua .
sebab orang lain pun akan tua jugaak . kaocool
cuma kakngah cakap sorang je yang takkan tua , malah makin mudaa . 
iaitu Merlin . ngohoho ! 30.gif image by gurlofpink
tapi mustahil laa wujud orang macam tu kannn !

okee . masa lalu dekat Kg Gelugor Kedai tu aku teringat kat 31.gif image by gurlofpink cikgu Sains aku mase sekolah rendah
teringin nak pergi rumah dia sebab last time pergi tahun 2008 (tu pun sesat xD) .
rinduu banget sama cikgu-cikgu kat sekolah rendah .
rumah cikgu paling dekat aku rasa rumah teacher khalbi 88 . my favourite english teacher dulu .
beliau sangat garang dan kelakar , perangai sebijik ummi aku . X__X

lalu Kg Atas Tol , haha .
aku teringatkan ade sorang kawan aku mase pergi kem elit kat Hotel Midtown .
name die Farahain kalau tak silap .
die takde phone . phone rumaah je .
pernah aku call die sekali then borak kejap . then lepas tu tak dahh .
ke mana tah dia sekarang . kaosad
die actually sebilik dengan aku . ngan Balkis budak 2A3 .
sorang lagi Nurin . Nurin pun daa tak tau camane .
Balkis cakap die sekolah Mak Lagam .


 and sorang lagi aku teringat mase melalui kat Kg Atas Tol .
hahaha , classmate aku . xDDDDDDDDD *golek 6 tahun setengoh  
kat Kg Bukit .
teringat jugaakla sebab dulu mase darjah 3 selalu pergi rumah kawan baik aku kat situu .
tapi sekarang tak kawan baik mane daa pun , masing-masing dengan life sendiri kann .
cecece , macam orang dewase yang daa kerje pulak kann !
huahuahuahuahuahuahuahua .

*MEMORI pulaak*

okee okee .
mase dekat Losong berdekatan rumah Syakirah tuu , dapat la ole-ole kann37.gif image by gurlofpink
then aku tengok yang Walid aku dapat lain dari aku dan Ummi .
so aku pun ambik yang Walid dan cakap ,"Ummi adik ambik yang ni la , comeyy sket ,"
25.gif image by gurlofpink Ummi pun gelakk . wakakakaka . xDDD
tak laa . telur yang dalam beg Walid aku dapat tu dibungkus comell . hihi .
siap dapat bepang pulut dan kuih gulung (yang tak best tapi cute ^^,) 97
gg2 pastu style sekarang kann , dapat gelas kecik yang coraknye boleh didapati di mane-mane saje T__T



lepas tu lepas tu , kiteorang pergi dekat Kuala Ibai punye kenduri .
mula-mula gaduh dulu anak-beranak sebab taktauu kat mane Noor Arfa Craft Complex .
habis membebel kat kad jemputan sebab buat peta macam tak nak bagi orang datang je . xDD
aku berdetik dalam hati , "ni nak buat peta ke taknak ni sebenarnye ."
last-last sekali ade signboard besar gedabak !
 
 NOOR ARFA CRAFT COMPLEX 

an.gif image by gurlofpink ambik ko ! besaaarr punyee . 
wakakaka . terkezuutt jugaak . kuikui . 
aku tak makan pun due kenduri tuu . makan kat rumah Sparkle sedara Walid tu jee .
setengah jam jugaaklaa duduk kat umah sedara Walid tu . messy
panggil dia Che Ton . ^^, Che Ton di memang comell ! hihi .

masa kat kenduri Noor Arfa tu , batch Walid duluuu masa form 5 .
Walid sekarang umo 62 ye kawan-kawan . >.<
lame tuhh !
lepas tu Walid je sorang yang makan sambil talk talk dengan kawann diaa . 46be344c93433134705da6d51a5d3f45
aku duduk diam-diam penuh sopan dan santun . 26.gif image by gurlofpink
*sebab taktauu nak buat apa , takkan nak sampuk perbualan orang tua kott
tapi yang bestnyee lepas tu , aku dapat ni !



kadang-kadang tu best jugaak pergi kenduri kann .
contohnye tadi dapat kuihbiskutkek yang sedap dan kawaii !
comeiii bangatt ! dalam dia biskut oreo vanilla .
sungguh enakk . dahlaa corak die love love comell .
tenkiuuu kawan Walid bagi biskut tuu . hehehe .
then dapat buku biodata Rasulullah yang kecikk dan padatt .

okee okee okee .
heheh . stop laa yer pasal kenduri kendara yang amat menyemakkan minda ni kekadang tuh (''.)
weee ~ ^^


ade orang tido rumah aku today ( alya , sab dan piah sile jangan golek ) .
Aunty Lina sekeluarga . (mak sedara angkat ^^,)
lepas tu lepas tu my beloved aunt 88 , panggil beliau Yong .
beliau sekarang dah jadi datin . -________-
jangan main tau ! suami dia Datuk K . xDDD
K stands for Kamaruzaman bukan Khalid >.<

Yong cakap esok anak beliau , iaitu Kak Mimi ( bukan nama sebenar ) akan datang .
maybe dengan anak-anaknye yang comel bername Aisya dan Imad . ~^.^~
hohohoho !
dan ari Isnin ni , my two cousins , Fuad ngan Auni datang sebab mak diorang (Cuani) pergi Vietnam .
lepas tu Amuh akuuu balikkkk ! balik terengganu . 35.gif image by gurlofpink
balik Malaysia ari khamis lepas .
weeeeeeeeeeeee ~

rancangan sleepover umah aku terpaksa dibatalkan kerane terlalu banyak penderaan bagi kami .
homework harus disiapkan terutamanye buku skrap sejarah yang aku tak siapkan apa-apa pun lagi38-1.gif image by gurlofpink
wekkkkkkk !
ape hal la cuticuti pun nak kasi homework ?
jawapan : sebab nak kasi pandai la . ish dia ni . soalan tak logik ! >.<

terpaksa jawab sendiri laaa .
tapi tetap malas nak buatt .
homework yang aku rasa rajin nak buat iaitu sains tertinggal kat sekolah .
YEAY ! T_________________T
apelaaa nasib .
fail english pun kat sekolah . ingat aritu nak bawak balik tapi terlupaa . kaosad
aku letak atas meja sapa entah . kalau meja budak laki , memang kene pergi ambik ah esok lusaa . kaosick
bukan aku sengaje letak atas meje budak tu , aritu aku pergi 'basuh' kelas kann .
lepas tu aku nak balik cepatcepat aku letak kat laenn . kaosweat
messy nah , tak ingat nak bawak balik .

yang sains pulaak , first kali daa nampak tapi lupa kene buat homework yang sains tu .
correction exam paper . biaa je dulu .
semalam baru ingat .
huhhh !
maths je daa siap . sebab soalan sikit je .
geografi pun ade , bulatbulat je tapi malas gilaa nak buatt .

ALYA , SABRINA dan PIAH serte rakan-rakan lain ,
buat dok agi kerje kursus sejarah ?
malas gile ah nok prepare bahan .
kalau nok tengok sejaroh sekoloh ade ase kat blog saye .
 try gi sini .

website sekoloh dok au masaloh nape .
wawawawawa ~ kaohappy

okee . bai ! wassalam . 435807fbnxzdbgby
Post a Comment