matangkah aku ? ✿_✿

hmm .
setelah menjelajah ke semue blog followers aku (T___T) , rase penat semacam je .
wahaha . anyway , thank you because all of you followed me . respect ! ^^,
and LOVE 88 all of YOU ! 

*klik untuk ambik award tersebut ^^,*


first , aku nak kongsi sedikit something .
sebelum tu , aku mau tanyaa ! 41.gif image by gurlofpink
korang nampak aku ni matang ke 1061747e7p91zk7rt kanak-kanak lagi ?
maksud aku , entries aku nampak macam kanak-kanak gg2 ke dah matang ?

sometimes aku rasaa macam dah besar  matang .
tapii , kadang tu rasa masih tak matang dan bersifat keanak-anakan . 19.gif image by gurlofpink

emm , kalau dulu aku sukaa gilaa baca novel remaja yang entah pape je tu .
tapi sekarang ni aku otak aku dah tak boleh terima novel remaja yang kebiasaannya diselit perkara remeh-temeh .
CINTA , KENAKALAN  BANYAK LAGII perkara remeh .

paling tak tahan pasal CINTA . PLOT cerita dia hampir sama 1245162169-668265
even kalau aku bacaa , aku dah tahu jalan cerita diaa . ending dia .
as if like , the characters' names sajaa yang lain . 26.gif image by gurlofpink

itu satu yang menyedarkan aku ni dah matang . KOT .


kalau dulu , aku baca cerpen yang berasaskan keIslaman 88 aku faham gitu-gitu sajee .
tapi sekarang bile aku bace lagi , aku mulai faham isi yang cuba disampaikan .

tapi bila difikirkan balik , aku masih lagi sukaa tengok Tom & Jerry kaonod , Powerpuff Girls messy , Hagemaru kaosweat dan Fairly Oddparentsengih !

ohh , maybe it's a part of growing life .
*tibe-tibe ade kucing duk mundar-mandir kat tingkap bilik aku >.<

oh yaa ! aku dah beli banyak novel remaja dekat pesta buku antarabangsa hari tu .
nanti aku buat contest kasi hadiah buku jelah ekk ! xDD

okee . bai ! wassalam .

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers