MTG ♥

7.6.10

pada musim persekolahan niii .
i don't feel anything excited !

aku ajak ummi  walid jalan0885af0c75c4cca704e221236439f0aa.
pergi KL ke (memang takdaa modal dah) .
tapi seriously setiap kali cutii akan ke KL .

but..
cuti kali ni takdaa takdaa ! kaocry
sedih tu taklaa sangat tapi boringggg 1245162169-668265

ainul 13 langkawi sanaaa
ain 13 balik kampung kelantannn
piah 13 kenduriii

ee ..
aku nak gi jalan0885af0c75c4cca704e221236439f0aa sebab kat rumahh ni takdaa orangg !
ummi walid busy kenduri memanjangg .
kakngah aku pergi cameron tak ajak akuuu !
aku nak ikutt tak kasii !
26.gif image by gurlofpink

jadi , laptop ni dah jadi kawan baik dah sekarang .
kalau dulu kawan baik biasenye manusie tapi sekarang alat0885af0c75c4cca704e221236439f0aa elektronik .
ops , homework belom siapp ! ahax . 41.gif image by gurlofpink

maleih tau dop !
ni kerje kursus sejarah form 2 tak hadap pun agii ! kaosweat

nak gi jalan .
huu ~

tapi takpaa . duk rumah okee sikit daripade makan kenduri .
hehehehe . for your info, i don't like kenduri kendara nih .
sebab terlalu ramai orang dan bising ! kaosick

*tanpe sedar diri sendiri juge cerewet messy


tadi pergi skool .
ish , tak menjadik kerjaa kerana ketiadaan YUSOF ! 88
yusof , awak kena datang esokk .
dan jangan marah saya tauu !

saya tidak bersalahhh ! sengih
yusof baikk .

saye saaaayang yusof !
*sabrina cube membodek yusof terlebih dahulu kaohappy

baii semuaa !
nak tido . esok nak kena pi sekolah lima kali lagi X__X


Post a Comment