oti 1 oti 1 oti 1 .

27.6.10

*tajuk tak puas hati*

erm , untuk mid-term ni aku dapat sikit jee .
5A 4B .
wek wek wek !
same ngan 'ainul .
maklumlaa kami kan macam belangkas gak singgit >.<

BM aku teruk gilee . tapi 'ainul dapat A .
T___T
adakah aku bukan orang melayu ?
huuu ~

ENGLISH aku dapat B tapi selepas merayu-rayu dengan teacher yang baik hati , dapat A !
teacher cakap , "oke , teacher bagi tapi kene maintain A untuk exam seterusnye ."
aku jawab , "OKE TEACHER !"
*smangatsmangatsmangat*

THANK YOU THANK YOU THANK YOU TEACHER ! LOVE YOUUU !

science ngan BM 60 lebih .
science boleh laa tahan sebab 69 .
paper 1 teruk sangatt !
takpe takpe . laen kali usaha lagii .

BM tuu memang aku rase aku ni bukan orang melayu kejapp .
wahaha ! tak pernah agi dapat serendah itu .
KH nasib baik cikgu aku tambah markah amali . dapat 70 .
hehehe ~

geografi aku , aku tak faham-faham kenape tak dapat A .
aiseyh aiseyh ~~
setakat 73 adoiii !
TOV 78 . T___T
bilaa nak pandai geografi nii ?

agama aku dapat 92 sahaje .
paling tinggi 99 . ade la 4 orang T___T
maths aku dapat 93 . tinggi sekali 100 .
okee ~
tahniah kepade Aina kerane mengekalkan markah maths anda sejak TOV .
T__________T

sejarah dapat 88 , same ngan 'ainul .
kami tak meniru tauu ! kami duduk jauh-jauh !
*walhal aku duk depan dia je*
xDDD

bahasa arab ! yeay dapat A !
80 setengah . tapi ustaz cakap 81 la tu .
'ainul dapat 81 . kire markah aku rendah setengah la dari die .
T_______T

piah 85 . piahhh ! hisyy .
takpela , takpee . same-same kite bersaing secare sihat .
don't worry , aku tak gune bomoh punye . xDDD

setakat yang aku tahu yang dapat 8A 1B ada due orang .
Auni dan Amirul Amir .
auni sangkut BM , amir sangkut BI .
T_____________T
aku sebenarnye mengharapkan diorang dapat 9A .
untuk mengharumkan name kelas .
wuwuwu !

tapi , dah takde rezeki . redha jelah kann .
takpe takpe , lepas ni kiteorang satu kelas akan melipatgandakan usaha supaya dapat straight A's !
anyway , tahniah kepada mereka yang dapat 8A 1B .
dengar cite kelas 2A1 ada dua orang jugaak dapat 8A 1B .
congratulations !! :)
9A ? tak tauu .

alya telah mendapat 7A 2B .
dengan TAK banggenye saye umumkann .
farishatul pun dapat 7A 2B .
emm , 6A kelas aku rasenye ramai jugaak .
begitu juge 5A . *trasenye trasenye trasenye

*amat berharap agar dapat top 30
T________T


this week punye story ialah .
takde . wahaha !
'ainul kann tak datang , so agak kesunyian rasenye .
*pelik laa skit kelas tu kalau aku diam*
~ perasan perasan perasan ~

tapi takpe , hidup mesti diteruskann !!
semangatt lahhh pulaak T___T

kadang-kadang rase cam kera sumbang gakk .
kawan ngan piahh je memanjang .
tak piah , alya or sabrina .
tak punn sarah yang buat aku stres .
dahlaa cubaan kunci aku dalam bilik elektronik gagal .
xDDDDDD

tommy siap tanye agi , "fiey , bakpe awok pendiam hari ni ?"
T_________________T
nampak sangat selame ni aku seorang yang bising .
>.<

takpe la . tak kesah pun bising .
tapi kekadang tu ade gak cite-cite nak jadi senyap dalam kelas .
well maklum laa , dengan kawan-kawan je aku bising .
ngan family , aku laa paling senyap .
tak caye balik kampung tanye la cousins aku kenal tak fifiey .
eh eh mestilah kenal . cube tanye diorang fifiey camane ea ?
kalau diorang jawab , "tak tau , macam tula ," memang aku pendiam lerr .
T_________________________T

aku tak rapat mane pun dengan cousins .
semuenye dah gedek tua besar dewasa .
rapat sekali ngan acik farha , tu pun daa masuk universiti .
second , sue .
tu pun tak rapat mane sebab jarang je jumpe .
kiteorang rapat sebab suke kaler pink .
wakaka .

ehh lewat betol aku update kann ?
maklum saje la , esok aku cuti lagii .
minggu ni cuti 3 hari .
satu hari cuti sebab terengganu menang SUKMA kat melaka arituh .
taktauu punn . >.<

aku layan FIFA je kalau bab sukan ni .
mungkin sebab FIFA tu dekat-dekat dengan perkataan FIFI .
*takdekenemengenetakdekenemengene*
ARGENTINAAAAAAAAAAAA !
*ngehehes

oke oke .
aku malas lagi nak membebel panjang .
esok aku tak post kottttt .
sebab nak siapkan nota .
nota nota nota .
kadang-kadang tu ade jugaak rase muak .
tapi sebagai seorang pelajar , kite kenelah bersabar .
bak kate pepatah , berakit-rakit ke hulu , berenang-renang ke tepian .
*sambung sendiri lah yee

so , wallahualam .
WASSALAM .
Post a Comment