to be or not to be, that's the question.

4.6.10


okeeyy.
bait puisi Hamlet di atas tu aku dengar dari BBC (Benci Bilang Cinta).
Aditya cakap ngan Winda.
xD
kelakar jugaaak cerita tu sebenarnyaa..
best0885af0c75c4cca704e221236439f0aa serukaler

sebenarnya tak ade ape sangat punn today. kaonod
tersangat boring tidak tauu mau post apaa.
26.gif image by gurlofpink

tadi aku lapar sangat. jadi ajak kakngah beli McD. drive-thru je.


sodap jugee, dah lapar kann. ok.gif image by gurlofpink

lepastu lepastu. aku duduk menelaah laptop ni laaa.

nak mesej, alya, sofiah, 'ainul dan mereke yang terlibat takmauu balas pun mesej aku.
so, ape kejadah aku menghabiskan kredit memesej orang yang tak balas mesej akuu .
pastu kalau orang tak balas mesej diaa, mulalah tanya kenapa takde orang layann.
nasib laaa. 25.gif image by gurlofpink


aku actually memang betul0885af0c75c4cca704e221236439f0aa bosan,, jadi aku edit gambar lerr. ni gambar teddy bear akuu dan 'ainull.
ingat nak jodohkan mereke, tapi last0885af0c75c4cca704e221236439f0aa kedue-duenye boys. 17.gif image by gurlofpink

jugee aku nak tunjuk gambar anak saudara aku, zunah yang comell sangat towh.
die bijaakkk serucomel


wah wah wah 1245162169-668265
bergaya amat seyh dengan headphone tuuu .
djunaa, cupi cayang kamoo ! weekk ! xD
31.gif image by gurlofpink muahh ! 

alaa. cuti ni cupi tak pergi KL la, sayangkuuu !
tokmi  toklid sibukk kendurii orang laen . 44.gif image by gurlofpink

post kali ni boring sangat0885af0c75c4cca704e221236439f0aalaa aku rasa .
serious . 30.gif image by gurlofpink

post sebelum ni pun semuaa boring jugaaak.
42.gif image by gurlofpink




James : You're faster than the others, but not stronger !
Edward : I'm strong enough to kill you !
waaaw ! hehe. 41.gif image by gurlofpink
comell betul vampire seekor nihh.
haha. seorang kee ? kaosweat

aku sempat tengok tadii ngan kakngahh.
tapi yang dah nak habiss. 43.gif image by gurlofpink
32.gif image by gurlofpink sedang menanti eclipsee. wee ~ 35.gif image by gurlofpink

esok nak pergi cat kelass kott.
entah, sofiah (yusof) cakapp nak datang tapi tak sure.
280.gif image by gurlofpink
yang sure sabrinaa la as usual sebab rumah dia 100 meter sahaje dari sekolaah.
37.gif image by gurlofpink




ohh. exam dah tamat kann.
sooo, study dikurangkan . (or takk langsungg ;p;p)
homework dibanyakkan (oleh guruu)

lalala~
nantilah esok aku buatt ye.
memang hari ni takdaaa mood mauu sentuh bukuu.
peace ! xD


minumlahh anlene !
perhatian : bagi mereka yang berumur 18 tahun ke atas sahajaaa.
18 tahun ke bawah, minumlah Dutch Lady 1 2 3.
32-1.gif image by gurlofpink



unik takk ? nak tau apa ?
apa0885af0c75c4cca704e221236439f0aa jelah, dude . lalala~

hah !
ni nak luah perasaan skit. 59.gif image by gurlofpink

ade sorang budak ni,
dia cakap kelas aku TIRU kelas orang lain !
38-1.gif image by gurlofpink

i was like..
WHAT THE .. ?

tolong sikit .
we don't have time to tiru0885af0c75c4cca704e221236439f0aa nii .

KITE ORANG ADE MARUAH LAGI LAAA.
510.gif image by gurlofpink

in fact,
kelas lain tiru kelas kamii kami buat taktauu sajee ?
gg2
sebelum ni semua kelas kosong je dinding,
tapi bilaa kami buat mural ..
ramai gilaxx yang buatt. kaosick

kalau idea laen sikit bolehlaa,
ni nak samaa dah .
kaosad
dahlah tu, mural kami tu dah berbulan lamanya .
then mural kelas dia baru siap,
dia pun mendatangi kelas kami dan bertanya,
"eh cantiknye mural ni. bile buat ?"

an.gif image by gurlofpink WEYYYYYYYYYYYYYYYYYY.

eii.
sakit jiwa dan lara aku mase tuh.
dalam hati,
"biar betul budakk nih."messy

ni, soalan saya.
kalau nak tiru corak / lukisan yang sama, kenapa tak tiru keseluruhan ?
KENAPA ?
KENAPA ?

takuutt ?
takutt orang kata takdaa harga diri ?
ohh . tau pulaak ada harga diri .
kamii ni takdaa ke ?15.gif image by gurlofpink

yang pergi cakap orang tiru kelas kau tu apehal ?24
bah.gif image by gurlofpink dah memang nak rendahkan harga diri ke ?

pleaselah.
hmm.gif image by gurlofpink tak matang0885af0c75c4cca704e221236439f0aa lagi ke.
dah form 2.
dah 14 tahun hidupp.
9-1.gif image by gurlofpink



sedap tak nampakk ?
dessert yang besstt.

ops, sorry kalau terkasar bahase siket.
^^ tidak disengajekan sebenarnyee ^^
wassalam.
Post a Comment