aku tak tauuu . tonot .

10.7.10

>.>
<.<
* tak daa orang kann ? >.<

okee . aku tak tauu bilaa nak dapat peluang pergi tengok Eclipse .
semuaa orang busy .
lepas tu lepas tu , apa-apa jelaa .
aku malas nak fikir sebab kalau ingat balik sakit hati .
tapi satu je nak bagitauuu kalau dah berjanji tuu tepati jelahh .

diorang cakap , tunggulaa nanti beli DVD blaa blaa blaa whatever .
ingat DVD tu keluar esok ke ?
paling awal pun akhir tahun niii .
PAPE JELAAA . buat ape nak fikir , merungut macamm bolehh pergii .

Ain bermalam kat rumah akuu sebab mak ayah dia balik kampung .
kiteorang kene berlatih untuk ujian lisan BM Ahad ni , so kene laa hadir sesi latihan .
* piah tak datang punn *
=.=

and ade orang tu cube menghasut kawan-kawan aku untuk membenci kawan aku .
what the ... ?
kalau kau benci kawan aku tu , dah laa tak yahh aa nak suruh orang lain benci sama .
try aku benci dan kutuk kawan kau , mesti marah tahap gaban punyaa .

* ape hal aku 'down' sangat nehhh ? *

mane taknye , minggu lepas Argentina kalahh .
minggu ni nak tengok Eclipse tak kesampaian !
janji tinggal janji . macam tuuu jee !

nasib baik NURI tak tersingkir jee semalam kat Imam Muda .
kalau takk , memang aku tak update blog ni sampai minggu depann .

anyway , minggu ni aku sangat stres dan depressed serte taknak jumpe press .
T___T

BAIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!
Post a Comment