apekahhh ?


* nyummm nyummm *
tengah makan biskut . beli tadii .
teringin nak makan sebab sarah lame sangat tak bawakk .
hahax xDDDD

* sarah , jangan marohhh *

SARAH COMEYYYY ! xDDD
hakhakhak . dakpe ah , sarah dok bace gop sebab ye duk asrama .
T__________T

ohh .
tadi aku tengah syok buat report science .
nunu pun panggil , " fieyy ! "
aku tengok laa kat nunu . " what ? mende ? "
nunu tunjuk ke arah anwar kat depan tuuu .
" hah , bakpe ? " * muke debbo takut kene maroh xDDD *
maklumlaa , anwar kan ketue kelas >.<

pastu aku dengar nunu cakap je , suruh keluar .
lerr , rupenye ade due orang akh nak jumpa .
(???)
lalu dengan tibe-tibe mereke menghulurkan bende ini kepadeku .


dengan penuh hairan dan waspade , aku bertanye ,
" hah ? bakpe ? " * muke pelikkkkk
setelah salah seorang akh itu menjawab , " hok minggu ICT ... " 
* tak sempat habis , aku dah potong :D
" maseyh . " ucapku pastu masuk kelas tanpe perasaan .

rupenye hadiah sempena aku menang salah satu pertandingan ICT Week arituhh .
aaaaaaaaaaaaa .
dah tak ingat dah punnn .
aku masuk 3 kategori rasenye ?
DinerDash , Fast-typing dan Edit Photo .
* dan aku tatauu aku menang yang mana satu , akh tu main kasi je *
haisshhh ~~
ke salah aku sebab aku potong percakapan dia dan lari cepat sangat ? xDDD

tapi mende-mende punn ,
bolehh dahh thumd-drive FREE !
ngahahaha !


hahaha . sungguh comell ! :)

okee , nak tido .
assalamualaikum and tata !!

Comments

  1. ahhhhaaa..
    bestnya dapat thumbdrive !

    ReplyDelete
  2. tatauu nak guna bila sebab dah ada 1 .
    takpe takpe , rezeki jangan ditolakkkk . xDDD

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers