awww . sungguh comell - lah !

7.7.10

apa yang comell ?
eii , kejap . kejap , tengah cuba sedaya upaya ni nak bagitauu .

sebelum tu , kesedihan aku dah berkurang gara-gara benda 'comell' ni taww !
tapi aku masih emo dan sedih tahap sederhana banyak >.<
* ngarut je keje haishh ~ *
missing little Messi :')

MARADONA nak letak jawatan ?
hmmm . no comment . aku tak minat coach diaa .
minat pemain diaa yang hebatt hebatt jee . xDDD
guraugurau . sukaa semuanyaa yang kena mengena dengan ARGENTINA :)

chopp ! kann gue aku cakap nak bagitau something comell kannn ?
kejapppp !! xDDD
berkait jugaaak dengan ARGENTINA ^_^




credits CELCOM !!
i Love Youu ! support you aLways .
ehh kejapp . CELCOM yahudi ke ?
takk kann ? err tak tauu laa .
yang aku biasaa dengar MAXIS jee .
>.<

and trimas KAK YUSRIZA , selaku kawan baik kakngah akuu .
diaa yang dapatkan bear nii taww kemudian pos katt akuu .
:):):):):):):):)
tytytytytytyty !

actually aku dapat bear ENGLAND , GERMANY , ARGENTINA .
cuma takk pergi ambikk jee .
chopp, bear Germany nasib laa tak pergi ambikk .
sebab aku masih berdendam . wahahaha !
* takde takde , malam ni spain HARUS kalahkan germany *

aku bukann sokong SPAIN sangat sebab pasukan yang menjadi favourite aku ialah Argentina .
tapi memandangkan Germany dah belasah Argentina 4-0 , memang aku madmad dekatt pasukan tuu ahh .
aMuh aku punn takk sukaa ngan Germany sebab kalahkan pasukan England diaa .
oh England . Frank Lampard sangat comell ! xDDD
* tak caya try tengok gambar diaa kat players FIFA.com *
so ape ape punn , SPAIN , kalahkan Germany tonight wokeeyy !

* diharapkan abang aku tak frust kalauu germany kalahhh *

alaa , abanggg . kann minggu depan nak pergi hantar rombongan meminang awakkk tuuuu .
hisyy , takyahh risauu pasal bolaa lahh . xDDD
wekk wekk , SPAIN SPAIN !!

* tak faham aku kenape aku masih berdendam kat Germany *
wahaha !

istilah [dendam] di kalangan aku dan teman-teman cumaa gurauan semata-mata . tak adaa niat punn . just untuk guraugurauu . :)

weeett weeett !!
NETHERLANDS go goo !

3-2 Netherlands vs. Uruguay .

way to go , NED . congrats on being in the final !
make your fans proud wokehh !
* err , nanti kalau Spain dapat masuk final , aku sokong Spain jelaahh . goodbye NED *

xDDDD
* fifiey berpaling tadah buat seketike *

takkan nak sokong Argentina kott .
aku bukan macam Alya dari dulu sampai sekarang asyik Cameroon >.<
dahlaa tak dapat masuk stage 16 punn xDDD
* saye tau awak setia , lya , tapi berpade-pade keyy xDD *

eh jap .
kalau NED vs SPAIN nanti .
aku sokong dua-duaa .
kalau salah satu menang , taklaa sedih sangat .
T__________________________T


ehh korang tau tak pasal sotong tuu ?
alaa , sotong yang meramal keputusan FIFA tuu .
alaaaa ! yang nama dia Paul tuu . xDDDD
* pandai pulaak tuan diaa kasik nama xDDDD *

aku memang 100% tak percayaaaa punn kann .
semuanya takdirullah . bukan dek kerana ramalan sotong bernama Paul (xD) tuuhh .
tapi , biasalah , orang kafir biasanya akann percaya benda-benda mengarut macam nii .

so , tadi alya , aku dan ain membicarakan tentang sotong ituu .

ALYA : ehh , sotong yang meramal tuu bukan betul punn !
AIN : ye ah tuu .
FIFIEY : hah , sotong ape pulakk ?
* ambik surat khabar arini then tengok sotong tuu *
FIFIEY : ohh ! eh nama ye Paul ! * ketawe *
ALYA : sebenarnye kebetulan je ramalan first tu betul !
AIN : betul , betul , betul !  lepas tuu bilaa buat ramalan yang kedua dan seterusnyaa , pasukan yang diramal kalah tu mestilah berdebar sangatt ! tu yang kalah tuu !
FIFIEY : * ketawe *
ALYA : kes debbor jee padahal !

ain pun pergi borak dengan kawan yang lainn .
aku ngan alya masih meneruskan topik yang samaa .

ALYA : entah entah die letak makanan dalam salah satu balang pasukan tuu ! sebab tu ahh sotong tu pergi kat salah satu balang tuu je sebab nak makann !
FIFIEY : * ketawe *

aiseyhh ~ asyik ketawe jee budaak ni .
wahahah ! xDDD

* mesti korang tak faham ____ ____" *

takpelaa , cubelah fahamkann .
nasib aku tak gune loghat negeri aku jee taww .
tau tau jelaa bahasa terengganu ni bahasa paling susah kat Malaysia ni xDDD
kalau orang cubaa tiruu , melencong jadi bahasa kelantan .
tak cayaaa try ahh suruh orang cakap terengganu .
* bangge bangge bangge teyhh *




chains kat handphone aku dan 'ainul .
yang diaa punyaa yang strawberry tuu .
yang aku punyaa yang bear tu .
maseyh LOILISH wi bear tuuu .
waka waka xDDD


ari isnin !
ada ular sawa kat rumah akuu .
kat kawasan rumahh jee . 
tau tau jelaa rumah ni penuh dengan tanaman >.<
then telefon bombaa .

name ular tu ular sawa jawa .
tak bertauliah betull ular tuu .
tapi thank youu sebab datang .
T_____T

aku selambe je pergi dekat ular dan suluh suluh kepala dan badan diaa .
siap cakap lagii , "haloo !"
T______________T
* kenape takdee perasaan sangat nii ! *

then jabatan pertahanan awam pun datang . 
sorang je punn ! nama dia encik Kamil .
die pun tangkap ular tuuu .
then ambik gambarr . * sempat lagii tuu *




end of the ular story . hahak ~
besarr jugakk kott .
encik kamil tu kate sebelum datang rumah aku dah pergi satu rumah .
ada seekor ular DALAM RUMAH .
besar die 3 kali gande ular kat dalam picture tu .
* menurut encik kamil tu lahh *
T________________________T


sabrina cakap post aku asyik pasal bola .
nak buat macam mana , aku kalau dah obses .
memang jadik macam nii .
tak terkawall >.<

so , ape-ape punn scale sadness aku sekarang :: 6/10 .
okeee ? tak perlu risau kalau aku emo .
biasalahh tuu .
orang tua memang macam niii .
sekali sekala je jadi AGI .
:) :) :) :) :)

TATAAAA !! ~~~

wassalam .
Post a Comment