england , portugal , france , and argentina .


* banyak tak bluebears aku secare tibe-tibe ? xD *

tadi aku telah menuntut bluebears ini di cawangan CELCOM .
aku kann dah topup 3 kali sepanjang FIFA World Cup berlangsung RM30 , tapi tak tebus sekali pun .
pastu tadi pergi ambik dekat cawangan CELCOM . ohh bangganyaa !
=.=

aku nak bear brazil dengan spain tapi OUT OF STOCKS .
T___T
kalau dapat bear brazil tu nak kasik ENCIK YUSOF .
tapi tapi tapi , out of stocks laa sayangg kuu .
takde rezeki awak laa tuu . >.<
sorry sayangku YUSOF . =.=

jadi jadi jadi , aku mintak bear yang masih tinggal je laa .
france , england , portugal . argentina pun ada lagi .
tapi memandangkan kat rumah ni dah ada seekor beargentina ,
takyahh ah ambik banyakbanyakbanyak .

ouh , tak sabar tunggu 2014 . FIFA World Cup seterusnya .
* woit , apa kejadahnya ni ! lambat lagii . habis SPM dah masa tu ! *
ngahaha . cepatlaa 2014 . nak sokong Argentina habis-habisan .
* nak paksa si Paul ramal Argentina menang tanpa berlawan *
T_____________________________T
nipu teh nipu teh nipu teh . dok baikk !
xDDDDD


ishh encik paul ni ramal Spain menang pulaaak !
aku tak percayaaaa ! syirik teruss kalau percaya kepada encik paul ni .
semua yang berlaku tu 'kan takdirullah ?
* kepada umat Islam seluruh dunia , jangan percaya yaaaa *

netherlands , buktikan yang paul salah yea .
semuanya atas ketentuanNya .
tapi kalau bukan rezeki The Dutch a.k.a Oranje , nak buat camane kann !
takpe takpe , aku sokong Wesley SNEIJDER dari David VILLA .
T____________________T

tata !
wassalam .

Comments

  1. Kak fifiey tau yang orang2 Germany nak bunuh Paul sebab Paul ramal Germany lawan Spain, Germany kalah? and benda tu betul? kesian Paul. Tapi PM Sepen kata beliau akan bagi protection yang secukupnya untuk Paul. xD

    ReplyDelete
  2. salam....
    tofu!!!!
    awk ok x???
    bkpe x mri skol???

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .