gadis melayu terakhir .

15.7.10

T___T
nak tauu sape gadis melayu terakhir tu ?
aku lahh .
>.<

tapi lakonan semata-mata je kott . xDDD

tadi masa timang kasih parents datang laa kann .
aku suruh ummi walid datang lewat skett sebab tahun-tahun sebelum ni asyik diorang je yang first .
T________T
hahak . satu agii banyak jugaak kena urus dalam kelas tuu .

penyambut tetamu yang ditugaskan awal-awal lagi parents datang , pastu diorang baliklahh .
X_____X

haha . aku ni jenis hormat orang tua jugaaklaa .
memang hormat punn lahh !
xDDD * bukan nak perasan nehh *
sebab aku kann tua jugaak , aku pun nak orang hormat aku .
erk T_____T

jadi , aku senyum , layan laa parents' kawan-kawan aku tuu .
aku laa penyambut tetamu , aku laa yang tolong kasi ole-ole .
nasib baik laa ada Ain yang tolong ambik kedatangan .

and , aku jadi secretary cikgu jugaak .
tolong susun buku report ikut name orang yang daa datang .
* tetibe tumpang menyibuk kat situ , abis dengar semua perbualan parents ngan guru xDDD *

last sekali my parents punn datang .
hihi . excited nye ! -.-"
tapi lambat jugaak . aaa !
tak kesah punn . dapat tolong cikgu and cakap ngan kawan-kawan jap .
piah awal-awal agi dah balik .
'ainul tak datang . pergi KL balik hari ni .
T________________________T
sabrina datang , tapi diaa ada kerja .
( =.= )

lepas aku balik , ain replaced aku .
okee , nasib baiklaahh .
aku pun balik . hihihi .
best best jadi budak baik kejap tadi .
* ouh , saya jarang-jarang je jadi baik xDDD *

masa balik , beli JAMBU !!
yeayy !!



* tengah makan jambu laa nehh , ehexxx *

al maklum laa , dengan sekelip mate saje merate-rate penjual jambu a.k.a jus jambu kat terengganu ni .
aku tak suka jus diaa . jambu je ! hehehe ^__^
enak enak . * tengah makan nyum nyumm *

wa cakap luu !!
heheh .


award from my beloved sister , huda busukk .
xDDD


wahh ! siap ade piala lagi .
* ingat FIFA world cup ke ? perli ke nehh ? =.= *
orang tak heran kat ko pun fieyy ! >.<

okeehh . soalan diaa :

 jelaskan apa yang unik terhadap pemberi award ini .
 UNIK . xDDD

 ceritakan hidup anda dengan cara SIMPLE .
 okay saja . xD * oyt betul la , kata simple ? *

 barang kegemaran anda yang comel ? kenapa ?
 teddy bears saya ! terutama beargentina dan sundae . hikss

 ucapan yang comel pernah anda ucapkan .
 weee ! * ni je *

 upload gambar yang anda rasa comel .
 oke ! comell kann ?



 tag 5 orang yang anda rasa patut terima award ni .
 ambik jelaa sape-sape nakk . aku malas nehh * tengok cara jawab pun dah tauu ann *

wokeyy .
i have a dedication .
just for YOU , nunushes . ^_^

I LOVE YOU YAMIYAMIKU ! biarlahh orang laen takmauu layan saye , awak ade , awak jelaa layann saye dehh . biar awak dok gi sekolah punn , awak balas jugop mesej saya ! awak mesej gop saya ! saaaayang awak sampai kapan punnn ! * indon sket *
baiii ! 
Post a Comment