jacob black ?

ohh .
kat sekolah aku , ada budak ni .
kalau aku tengok mukaa dia memang ada iras jacob black .
xDDDD
mata diaa kottt ?
* kakngah aku cakap mata aku pun macam lautner T.T *

she is Aisyah Aqilah .
haha . budak kelas 2A1 :)
die teramatlah kelakar dan aktif dan macam-macam lagi laa .
die seorang yang bestt ! ^^
* err , die bukan makanan yer *

haha .
aku minat korea ke sekarang ?
ehh , tidakkk . aku minat hyun joong je ! xDDD
tapi aku tak obses macam alya .
PARK JUNG MIN pahhh cerrrohhhhsss !

lilish , park jung min awok ni ngade ahh !! xDDD
hyun joong saye gop baikk T.T

pah cerroh aku kene jadi leader .
errkk . * tetibe kak sherah tahu pulop pasal SS501 nihh *
hak hak hak . dok kisah punn actually .
sebab semue ni hanyelah untuk hiburan jee .
tak melebih-lebihhh . kuikui ~ !

attention : this is PARK JUNG MIN a.k.a ALYA .
* alya memang gini dalam kelas xDDDDD *
walhal pade hakikat sebenor alya seorang yang senyap tupah tetapi BERBISA .
* golek golek *
young saeng gop baik belakang nung .


okay . esok pagi nak pergi KL .
serbe PINK nampaknye .
T.T
* perli ke nehhh ? *

HMM .
nak siapkan homework dan kemas bajuuu .
tata ! and salam !

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers