kenapa diaaa ... begitu ?


aaa .
* menjerit tanpe perasaan *

aku tak tauu .
die sangat anehh .
die sangat pelik dan he's a weirdo !
=.=
* mengulang perkataan yang sama 100 kali *
HUH .

hari ni aku berfikir .
entahh , die betul-betul berdendam dengan aku ke ?
atauuuu ... ?

T.T

ish , takkan die taktauu aku memang jenis tak boleh duduk diam ?
suke ketawe banyakbanyak , cakap banyak dan macammacam lagii ?


ohh . abaikan cerita ceritu di atas tu yeaa .
hanya geng SS501 saje yang faham .

biarlah perkara itu berlalu ehh .
>.<
* lepas ni , kalau anda pilih saya lagii , saya memang cop awak berdendam keyy xDDD *

ohh . setelah penat mencari jalan untuk tukar font ,
akhirnyaaaa ...

BERJAYA ! BERHASIL ! WEEE ~
FIFA World Cup ! * xsabbik , abaikan ! *

aku try laa cari fonts yang cute dan comell kat internet .
jumpa memang banyak , tapi tak boleh install .
tak suka tak suka tak sukaaa !

okeylah , tu je . bai .
hari ni takde gambar .
malazzzz ! nak tido !

TATA !!

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers