nombor 10 .

first of all , congrats to DIEGO FORLAN for winning the Adidas Golden Ball !
^____^
i like him ! because he played like a real footballer >.<
just like messi and sneijder .
lalalala ~~


oh yeahh ! tahniah ! anda pemain yang bestt .
* walaupun tak sokong mana pasukan Uruguay ni *
tapi ada jugaaklaa sokong sebelum ni sebab bendera dia nak dekat sama dengan bendera Argentina .
T________________________T
* alasan yang logik laa jugak *

ohh . aku baru sedar yang semua pemain favourite aku (termasuklaa forlan ni) , jersi diorang nombor 10 .
aaaaaaaa ! >.<


hohoho !
* uiks , cakap dah taknak post pasal bola ? *
ahh lantak laa . xDDD
ohh ohh .
tadi saya baca suratkhabar , sneijder nangis .
T____T
macam messi nangis itu hari maaa .
tapi kali ni saya tak menangis sama ngan sneijder .
sebab saya dah puas nangis ngan messi haritu .

xDDDDDDDDDDDD

okay okay okay .
lepas ni tak post dahh pasal bola .
nanti korang cop blog aku sebagai BLOG BOLA YANG PINK .
T__________T
takde takde .
* lambatnya 2014 *
>.<
haha . taknak aku cepat sangat 2014 .
PMR & SPM belom lagii .
wahahahaha ! ~~

* kenapa aku tak pergi sekolah lagi ni ! *

pesanan 'ainul : fiey , jangan online sokmo !

oke .
esok nunu tak pergi sekolah . lusa punn .
nampaknya tak dapat cakap banyak dengan nunu la minggu ni .
:(
nunu busukkk ! xDD
mood : tak boleh makan . nak muntah je bau semua benda bernama makanan ! kecuali roti dan kari . T__T * orang demam laa katakann
tata !

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .