oh tidak .

12.7.10

okey . aku pasti korang tau kenape aku tulis tajuk post ni macam ni .
of course laa sebab semalam kann kann kann ?
SPAIN dah menang and NETHERLANDS 'aku' memang confirm kalahh .

ni semua Paul punye pasal ! xDDD
* tetibe je salahkann sotong tuu *

takpe takpe , aku terima je .
* aaa , tak puas atii ! aritu argentina dah kalahh ! *

T________________________________T
aku obses jugaak dengan Netherlands nii .
kurang sikit obsesnya dari Argentina .
maybe sebab kat NED ada Sneijder je ,
ARG ada Messi and Higuain >.<

* lepas ni , no more posts about bola or FIFA anymore . kalau ada pun 4 tahun lagi ya ! *

anyway , tahniah SPAIN ! a.k.a ESPANYOL .
:) :) :) * kurang-kurang aku pernah sokong pasukan nehh


mesti korang tertanya-tanya kann .
[ kenapa la minah ni blogging di pagi hari . tak pergi sekolah ke ? ponteng ke ? ]
memang . tak pergi sekolah . tapi taklah tahap ponteng .
aku sakit tekak , batuk , selesema , dan bila bersin telinga sakit .
T____________T
* aku nak batuk , tapi tak bolehhh aaaa *
tadi pergi laa klinik .


banyak tak ubat di kasi ?
dah laa ubat batuk tu perisa vanila , pastu tiba-tiba pahit !!


* ubat batuk *
T_______________T


ee pahit !! geram akuu .
terpakse gop ah telan . supaye esok boleh gi skool !


ni air buat telan pil tuhh .
* kecoh betul air pun nak ambik gambaa xDD *


ni surat MC . wahahaha ! sehari je punn .
taklaa teruk sangat my demam nehh !

okeee .
semalam pergi out .
dengan family .
pastu makan kat secret recipe .
haha .

* i ate these ! *

sedap do'oh lalu kek pecan butterscotch tuu !
laksa tu buat aku penuh . kembung !!
susu amat menawan hati . aww ! xDDD

okee laa , nak rehat .
setelah chat ngan alya dan ss501lover .
* nyamor terus ! pahtu dok ngaku pah ceroh *
kate ss501lover tu die half-blood malay and australia .
pandailaa kau reka ekk . tau sangat budak kelas aku jugaak .
sebab tadi jadual kelas masa makmal komp .
bila habis waktu , ss501lover tu buat-buat merajuk .
>.<

dahlaa tetiba faham bahasa terengganu .
die cakap die faham melayu je .
kantoi terus ! nak menyamar tak menjadikk .
wakakkaka ! xDDD

takpe takpe , teruskan usaha wahai PIAH , 'AINUL dan SABRINA .
saye tau awok seme wat . alya pun suspek awak gopp .

tata ! wassalam .
Post a Comment