cinta fifiey ( ◡‿◡ )


hehehe !
baby lemme love ya love ya love ya !
* introduction paling buruk *
hehehehehe !

MALAM INI .
aku tidur rumah Kakak :)
sebab Kakngah pergi Negeri Sembilan .
atau name pendeknye dalam nota aku , N9 .
T.T
1 2 3 to the 4 !!
Eotteohke neon moreuneunde? Hapil geu saraminde?
Neoui apeun sarangddawin nan bolsueoptneunde
hehehe .
almaklumlaah , pengobses Ji Hoo a.k.a Hyun Joong
laaa katekann .
* dok pasal-pasal Kakak aku kate aku minat orang mati *
sebab dia ingat aku minat hero Korea yang meninggal baru² ni .
entah , aku taktauu pulak hero mane yang meninggal tu .
Kakak aku yang cakaplaa.

aku ni obses Hyun Joong dan SS501 je .
pasal Korea lain , sorry laa .
pergi tanye 'Ainul dan Sofiah jeelaa .
kalau tanye aku dan Alya dan Sabrina , boleh laa jawab skit² .
but aku rasa aku dan Sabrina paling kurang tahu kott ?

LALALALALA !!

tata .
hoho .
* boring seyhhh malam ini *
nak tidurrr dulu donggg

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers