finally .

14.8.10

setelah lime hari lime malam tidak mengupdate blog ini dan tidak ade sebarang berite tentang penulis blog ini ,
AKU KEMBALI DENGAN SEMANGAT BARU .
-.-


jangan bimbang , aku sihat walafiat je .
internet aku je tak sihatt .
aku tak tauu ape masalah diaa ,
aku sendiri dah baiki 2 , 3 , 4 , 5 , 6 kalii .

sekali abang balik semalam , dah okayy .
* nampak sangat internet ni rindu kat abang dan tunggu abang balik ! *
means selamenye ni merajuk la ye ?
T__________T

* saje je wak dopp sabbik *


alhamdulillah , ramadhan dah pun tiba .
excited sangatt rasenye ! hehe .
dan alhamdulillah , Ummi wa Walid wa jiddati wa kholati akan berangkat ke
Tanah Suci Mekah petang ini .
untuk menunaikan umrah .
takkan Haji kot -.-

dan aku sekarang dah makin matang dan steady .
STEADY AKU ! xDDDDD
* pengaruh cite geng surau , penceramah bagi ceramah dari subuh sampai lepas isya' ! *
ohh , cerite itu sungguh bestt dan kelakar !
tergolek aku dibuatnyaa .
BETO KUSYAIRY sangat comell dalam cerite ni .
* golek lime kali lagi *
XD smiley face emoticon (Laughing Emoticons) 

dan exam telah pun menghilangkan dirinye .
alhamdulillah , result kali ni tidak menghampekan sebagaimane mid-year hari tu .

BM : 83% ( 11 orang telah mendapat A )
BI : 90% ( paling tinggi 98 iaitu lilishes -.- )
MATHS : 92% ( paling tinggi 100 iaitu nad T.T )
SCIENCE : 80% ( paling tinggi iaitu 88 iaitu tommy )
GEOGRAFI : 65% ( hanya 3 orang mendapat A X_X )
SEJARAH : 82% ( 3 orang mendapat B dengan markah 78 , paling tinggi 98 iaitu amirul amir >.< )
KH : 82% ( semua dapat A untuk ERT , dan SPN paling tinggi 96 iaitu abdul rahman )
BAK : unknown ( muslimin takde sorang dapat A , dan setakat ustaz tanda yang muslimat , takda lagi yang dapat A )
PAI : tidak diketahui lagi .

setakat ni A :
6/7
dan B yang sangat rendah .
* oh , bilalah Geografi nak naik balik ni ? *
pernah dapat A , tahun lepas .
2 kali je , lepas tu C T.T
then B balik .
dan terusss B .
haish ~~~

actually aku nak buat post pengisian tapi ,
mood itu hilang sebab internet tak boleh bukak .
T.T
dan sekarang aku dah tak ingat aku nak bagi pengisian apa .
>.<

okaylaahh .
tata !!
assalamualaikum :)

Post a Comment