ouhhhh , KANTOIII ! - and copycat ? -

29.8.10

dengan rasminya , saya nak umumkan yang ....



warga SS501 saya dah kantoiiii !
* ketawa mengenangkan kisah pagi tadi *

first of all , sorrylah ye .
itulah misi balas dendam saya terhadap awak semua sebab berlakon jadi ss501lover hari tu .
adop ah , Lya terlibat gopp . sebab nipu sayee ;ppp

sebenarnya , budak-budak aku nih , setuju laa nak beli pen SS501 .
SEMANGAT laa ni nak beli . tup tup aku laa yang kene order :)
sebab aku dah biasaa beli online 'kann T.T


so , aku order laa .
hantar email apa semua kat Michelle Ng .
actually dah siap buat pembayaran semua dahhh buat laahh ,
'Ainul pun tanya ,
" Fiey , Michelle balas tak lagi email awak ? "

aku dengan wajah endah tak endah menjawab ,
" tak . "
the end . sampai situ je conversation ngan Nunu .

ALKISAH .
pade hari Jumaat , aku text message untuk 'Ainul , Alya , Sofiah dan Sabrina .
salam , saye tak jadi laa nak beli pen tu , oke bai .
dan lepas mesej tu aku ketawa je .
* pandai gilaa berlakon *

'Ainul balas :

oke.xpe
Alya cube jadi memahami :

oh,takpelah..dah tu keputusan awk,sy xboleh pakse..

DAN AKU KETAWA LAGI xDDDDD

lepas tu pagi tadi , bilaa semua muslimat dah hadir ..
aku pun bagi laa kad raya yang aku tulis dalam masa 2 hari setiap sorang .
except for those four girls xDDD
* saja nak kenakan diorang lagi sekali *
diorang plan nak PULAUKAN aku ,
tapi aku maintain cool je sebab diorang taktauuu apa-apa punn .



+ gambar belakang kotak pen tuu +

then , aku bagi kad raya besaaar punya dekat muslimat 2A1 .
satu kad untuk semua laa .
and then , datang pulaak adik kepada Sabrina , iaitu Farhana .
aku pun menyerahkan kad raya kepadanya ,,
dan berkata ,,

" adik boleh , kakak je dok dapat kad raye , "

lepas tu aku ketawa lagii .
wakakakak xDDD
alya dan sofiah tercengang dan MOGOK xDD

'Ainul dan Sabrina menjalankan duties mereka sebagai pengawas T.T

OUH , hari ni ada spot check .
that's why pengawas agak busy :)))

lepas habisss semua benda tuu ,
barulah aku buat kejutann .

dengan wajah agak kejam dan jahat ,
aku tanye ,
" nak kad raya ke tak nak nii ?! "

firstly keempat-empat tu buat-buat merajuklah kununnn .
aku pun mengeluarkan PEN - PEN tersebut .
dan ketawe secare overdosee kerane mereke telah terkene .

WAKAKAKA !!!
* chopp , aku tak gelak macam ni ahh T.T *




COPYCAT ?
T_T
* aku tak pernah alami , so terkezuuttt laa *

aku just nak kasi amaran jee .
tak letak URL lagii .
nanti kesian pulaak dekat budakk tuuhh !

tapi serious , semalam aku pergi blog dia ,
TITLE SIDEBAR dia SEBIJIK aku punyaa .
dan background dia tu ..
memang dia ambik kat tempat yang sama dengan aku ambik .


AMARAN terakhir ::
\\better watch out , dear . aku tak copy orang punyaaa , OKAY ! dan aku pernah tengok blog dia the last time , and it's not like that . masa aku tengok dulu , blog aku masih lagi yang rabbit rabbit dulu tu . BUKAN YANG LION SEKARANG ni .


* bermusim pulaak blog ni xDDD *

oke tata !
Post a Comment