random .

31.8.10


sebagaimana tajuk , aku nak blog sesuka hati .
tapi aku tak menyentuh sensitiviti kaum laahh .
aku menyentuh sensitiviti diri sendiri T.T

CURRENTLY DOWNLOADING ALL MAHER ZAIN'S SONGS
from his first ALBUM

cepat gile ! good job 4shared !
:) lagu-lagu Maher Zain bestlahh ! 


di pagi merdeka ni , aku sedang bertentang mata dengan sang lappy ni .
di dalam kedinginan yang dihasilkan Mr AC ( Air Cond ) -.-
dan mendengar lagu-lagu Maher Zain :)

MERDEKA MERDEKA MERDEKA !
ALHAMDULILLAH , sudah 53 Malaysia mencapai kemerdekaan .
yang bukan senang untuk didapatkan ,
malah mengorbankan ramai pahlawan dan tokoh .
* terharunya bila teringat balik Sejarah ni *

walaupun nota Sejarah tak siap-siap lagi T___T

OH YEA .
semalam aku buat header baruu .
heheheheh ! macam kartun je aku ni T.T
takpa takpa , aku memang sukakan singa .
dan KAMBING MENIARAP ?
/// tercetus dengan sendirinyaa .

aku suka nama tuu !
maybe sebab aku suka meniarap !
tapi aku singaa , bukan kambing xDDD
kalau singa meniarap kedengaran TAK BEST :(

aku sukaa kambing dan singa sebab diorang pun makhluk Allah .
kannnnnnnnnnnn ?

dan dengan rasmi saya umumkan ,
ALYA is ITIK ROCK !
hak hak hak ...

sayangnya tak terfikir nak buat BIRI-BIRI MENIARAP * kelakor gop bunyi *
sebab kalau biri-biri , bolehlaa name blog ni , LION AND LAMB .
* TWILIGHT TEHHHHHHHHHHHHHHH *

eeiii , geram aku tengok LION tuu !
montell semacam je T.T
aaaaaaaaaaaaaaaaa !
Hyun Joong and Edward ! * sigh *

okay okay . aku tak obses sangat sekarang dengan Hyun Joong dan Edward .
awal-awal dulu jerr . kalau tengok muka diorang , excited laa skett .
T_________________________T
aku obses dengannnnnnnnn .....
kambing dan singa !
hak hak hakk ..
eh LIONel Messi ? =.=

OKAY , cukup cukup mengarut !
mentang-mentang tajuk post RANDOM .
* sedang mengupload lagu ke handphone *
LAGU MAHER ZAIN .
agak-agak Maher Zain suka singa tak ?

* golek sorang diri *

hari itu tertengok cerita Sheena yang zaman dulu punye kat channel HBO ke ape entah ,
banyak gilaa singa ! arghhh !
mak singa , ayah singa , anak-anak singa banyak jugaa .

ayat Kakngah ;
nok bele rase !
OK . ambe rele gi ternok kambing daripade bele singe .
dohlaa singe lapor xDDD
takpeee , singa tetap di hati .
SINGER , menawan keluarga bahagiaa -.-


okayy okayy .
ambe nok mitok diri !
nok tidooo !
kekgi PIAH nok marii .

asalnye aku nak pergi rumah dia ,
tapi tadi dia call cakap ,
" Fiey , biar saye gi rumoh awok laa .. "
" Okayy , molek gopp ! Mok awok ambik karang terus gi bandor . Kang nok gi seharian .. "
" Hehehe , "
BAIIIIII !!!
Post a Comment