same but not similar .

adoyaiii yokk !

as you already know ,
aku dah beritahu markah² OTI2 aku kann .
yang belum aku beritahu ialah Bahasa Arab dan Pendidikan Islam .

tekaaa aku dapat berapa ?
oh yeahh .
tak percaya BAK aku dapat 92 .
hehehe ~ * serious aku ingat paling tinggi dapat pun 80 *

EXCITED EXCITED .
dahlaa dapat sama dengan Auni . hehe !
Auni kann budak bijak dalam kelas .
I mean , dalam tingkatan ;pp
dannn , paling tinggi !
DIDI a.k.a Nadhirah T.T

Pendidikan Islam ?
70 SAHAJA . saya ulangi !
70 SAHAJA !!!

T__________________T

means dekat sini ,
aku dapat 7A2B :)
alhamdulillah .
* tapi tetap tak puas hati sebab PAI 4 orang je dapat B tauuu *
yang laen semua A dan seorang dapat C .
haiyooo !

dan aku pulaak seorang tergolong dalam kumpulan B .
bersame berganding bahu dengan Tommy .
dahlah markah same , 70 .
dan tahniah diucapkan , Tommy dapat 7A2B .
* ngehehe *

dan berdasarkan markah yang cikgu sebut sebut ,
ada seorang lagi yang dapat 7A2B . * muslimin yerr *
TAHNIAH DIUCAPKANNN !

jadii , sekarang ...
wazan dah hafal dan sudah ingatt .
isim mausul dan isim isyarah pun dah ingatt , alhamdulillah :)
aaaaa , fi'il dan dhomir pun dah ingat !

* sesape yang tak ingat dhomir tu , dakyoh ngafal ahh *

hua huma hum , hia huma hunna .
* lagu sarah nyanyi xD *
best gop kadang T.T

okayy .
jadi , secare rasmi saye umum ,
saye dapat 7A2B .
dan Auni dan Amirul Amir dapat 9A .

TAHNIAHHHHH !
* kelas lain tadop ase dapat 9A doh *

WEEEEEET ~~
* bangge ke kelas sendiri *

chopp ! chopp !
memang orang nama start dengan huruf 'A' dapat semua A ke ?
* lepas ni panggil Athirah ahh *
hehehehehehe .
dokleh dokleh , ramai sangat doh orang name Athirah kat sekolah ;))

OKAYYY !!
tata !

p/s : sorry post hari ni loghat banyak sikit :)
teranung kiteeeee ^^

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers