totally wrong .

ouh , selamat malam semua .
hari ni agak pelat . ( huh ? )


entah , rasa macam kosong je hidup sebentar .
actually I MISS MY UMMI AND WALID .

jadii , aku menjalankan tugas sebagai seorang TUAN RUMAH pada hari ini .
bagi ikan makan , buang sampah , angkat dan sidai kain serte melipat kain .

* sekali sekala kenalah rajin kann *

semua Ummi dan Walid buat sebab aku biasanya pergi sekolah .
tapi hari ni aku tak pergi sekolah , jadi aku buatlah kerja-kerja tu semua .
* tetiba mood rajin menguasai diri aku hak hak *


so , pukul 6:30 petang tadi sambil lipat baju ,
aku tengoklaa cerita ni . ASTRO RIA :)


ganti cerita BBC itu hari .
tapi i think cerita ni would be better kott .
haha . aku sukaa bangett !

terutama hero . hero dia cute !
haha . tapi aku selalu nak gelak sampai guling²
kalau tengok si Galang tu .
entah kenapa ! xDDD serious !

tadii , masa Galang tengok Kirana pakai baju lawa sangatt ,
terpesona dan terkaku dia .
hah , masa tu aku memang taklehh tahan gelak xDDD

DAN SERIOUSLY ,
MADAM ELLA SANGAT COMELL !
hahaha .

* masih terlalu nak gelakkan GALANG *
ohh , dia tiada GALANG gantinya .
xDDD


ada satu lagi cerita bestt !
GENG SURAU - ASTRO OASIS .
kelakar habiss ! xDDD
ada ke bagi kuliah dari Subuh sampai lepas Isya' ?

KITA TAK BOLEH BERSIKAP SBRB ! APA ITU SBRB ? SOMBONG , BERLAGAK , RIYA' dan BONGKAK !
dan cakap pasal SBRB aje sampai habis !
last sekali , elektrik terputus .
T.T


tak sabar laa pulaak tunggu episod Cinta Kirana esok .
hak hak hak :)
jangan obses cerita tu pulaak , nanti tak bukak puasa kann .
hee hee ~
* ouh , lambatnya Ummi balik , minggu depan Khamis *

malas nak nangis , rase macam budak manje nanti .
kalau dulu² selalu nangis , sekarang aku belajar jadi matang .
sebab nanti insyaAllah kalau dapat belajar di universiti mana-mana ,
luar negara keeee ( harap²lah dapat hee ) ..
mestilah kena berdikari , ya tak ?

I WISH TO GO TO IRELAND .
aku kann nak jadi doktor :)
dah lama berangan nak timba ilmu ke sana ^^
* hopefully akan menjadi kenyataan *

and nak belajar banyak bahasa :)
hoho ! bestnyaaa .
Arabic , Chinese , French , Spanish , Japanese and many many more !
* tingginya cita²ku hehe *

ITULAH SEBAB KENA BELAJAR BERSUNGGUH-SUNGGUH .
insyaAllah , SHAMS , sayang kamuu dan akan banggakan kamu .
tempat kami menabur jasa dan bakti ,
semoga kau kan kekal abadiii .
HIHI .

dan dirimu takkan lenyap di jiwa ,
SELAGI HAYAT DIKANDUNG BADAN .
- sebahagian daripada lirik lagu sekolah -

SOURCE .

OKAYYY .
nak pergi tengok Geng Surau nehh .
lepas tu gosok baju dan tidur .

BAI BAI semua .
wassalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh :)

Comments

  1. saye nk jd arkitek..
    ageggege..
    walaup awk x tny, sy nk bgtau.. hahha...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers