what's the point ? - didi -

heeee ~

dididi daun keladi , sape dulu , didi duk sebeloh tommy !
yeahh !
* lagu baru direka cipta oleh fifiey *
hahaha . tommy amat menggemarinye xDDD

LYA LYA !
saye ade hadiah untuk awookkk !


comell op ?
hihihihi . terase ke ? jangan terase ..
awak kann jujumi !

to ainul !
* perhatian , dilarang menggigit kaki orang *
xDDD

hehehe . comel comel laa gamboo .
bear terutamenye !
ahaks . * adop keje sunggoh laaa *

 
sab sab sab , sile jangan makan pisang okayy .
hahaha !
* kenang pulok ke crown tuuu >.< *


* tau ngak ah untuk piahh *
hehehehe .
babyy ! saranghae !
hakhakhakkk . jangan sebut sangarhae sudohhh . -.-

ni untuk diri sendiri . >.<
memang hidup aku berkaitan dengan lion je ke ?
dahlaaa aku memang penggemar singe .
ouhh , mereke sungguh comell !
binatang favourite : singe , tiger dan kucing * adik beradik je pun T.T *
EDWARD is a lion , too ~.~

PERHATIAN KEPADA SEMUA ORANGG !
sila jangan main ngecun a.k.a mercun !
terima kasihh !
hehehehe . huhuhuhu .
okay , nak study .
esok ada kuiz oleh cikgu sejarah .
T.T
* aku memang seorang yang tenang , walaupun mase kuiz Maths tadi orang paling akhir yang duduk *
heeee ~

aku memang jenis don't take it seriously sangatt .
T.T tapi aku fokus . KOT (?)
kalau aku serious , nanti aku jadi senyap .
betol dop , sabrina , alya , 'ainul dan piah ?
>.< haha .

untuk mengetahui ape maksud gambar-gambar kat atas tu ,,
KLIK SINI wokeyyyhhh !
;)

tata !!
wassalam .

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers