ehemmmmmmmm ! photoshop ?

Dengan penuh rasa bangga malunyaaww-1.png image by gurlofpink , saya nak bagitau yang ....

SAYA DAH RETI GUNA PHOTOSHOP SIKIT-SIKIT .

yeaypng.png image by gurlofpinkyeaypng.png image by gurlofpink

Tu je nak bagitauu . Uweeksss ! wekk-2.png image by gurlofpinkwekk-2.png image by gurlofpink
Tapi aku tak guna untuk buat header pa semuaa . Just untuk saja-saja cisss-1.png image by gurlofpink

And .... heart.png image by gurlofpinkheart.png image by gurlofpinkheart.png image by gurlofpink

Untuk buat emoticon ini laahhh ! ~
Walaupun nampak sangat buat dengan tangan sajee haishh-1.png image by gurlofpink

Anyway takpe lahh ! at least aku buat sendiri .

peace.png image by gurlofpinkpeace.png image by gurlofpink

Hee hee hee . Korang try laa buat sendiri , guna mouse pun bolehh ! * tiru iklan Rejoice sikit hihi-1.png image by gurlofpink *

kiri-1.png image by gurlofpink Sempat lagi eh aku buat emoticon ni semua walaupun esok sekolah dah bukak ! 

duhh.png image by gurlofpinkduhh.png image by gurlofpinkduhh.png image by gurlofpink

OKAY chow dulu . Mau tidur laa * entah boleh tidur ke tak sebab biasa tidur pukul 1 or 2 pagi geram-1.png image by gurlofpink *


updated.png image by gurlofpink

Heyyy ! aku buat emoticons banyak lagii pukul 12 tengah malam cisss.png image by gurlofpinkcisss.png image by gurlofpink

'Kan sudah cakap tak boleh tidur ?
Biasa tidur lewat , inilah jadinya ! ekeleh.png image by gurlofpink

Seriously , senang aje buat emoticon nii ! Yang penting... thumbsup.png image by gurlofpink
== tangan yang bending
kanan.png image by gurlofpink dan usaha yang mantoppp !


haha.png image by gurlofpink

Pape jelah ye . Aku dah start mengantuk nii .
Nak tidur dulu yeaa zzz.png image by gurlofpink

AND !
Aku dah dapat buatkan disable highlight dekat blog ini !
Jadi orang tak boleh copy APE-APE pun ! muahaha.png image by gurlofpink MUAHAHA !

* eh awat jahat sangat nii ? *

Itu saja untuk malam ini smile.png image by gurlofpink

NITE !

BAI.png image by gurlofpinkBAI.png image by gurlofpink hand.png image by gurlofpinkhand.png image by gurlofpink

fifiey.png image by gurlofpink

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .