eid ul fitr at school ! YEAHH !

23.9.10




Selamat Hari Raya ! peace-1.png image by gurlofpinkpeace-1.png image by gurlofpink

So , today ... Aku nak celoteh-moteh pasal sambutan Hari Raya kat sekolah hari ini . Muahaha ! muahaha-1.png image by gurlofpink

Sambutan raya tahun ni kat sekolah tak macam tahun lepas . Tahun lepas kantin sponsor nasi .
Tahun ni Fifiey sponsor pulaak geram-1.png image by gurlofpinkgeram-1.png image by gurlofpink -- bukan Fifiey , Ummi dia .

Awal-awal pagi Sofiah datang rumah , aku baru bangun tidur pukul 7.00 pagi sebab aku akan ke sekolah pukul 9.30 pagi . happy-1.png image by gurlofpink




Ummi dan Amuh yang masak . Sedap tu bagi aku memanglah sedap , tapi masa makan tadi aku tengok jugaak muka-muka orang yang makan .
Macam tertempel atas muka diorang , " TAK SEDAPNYA ! "

ekeleh.png image by gurlofpinkekeleh.png image by gurlofpinkekeleh.png image by gurlofpink

So , aku ingat lepas ni aku tak nak sponsor apa-apa lagi . Biarlah setakat tu saja .
Orang lainlah pulak yaa kalau nak sedap sangat . Tak pun bawak makanan sendiri .
POTLUCK lagi bagus fuhh-1.png image by gurlofpinkfuhh-1.png image by gurlofpink

And tak menyusahkan Ummi aku lagi sampai aku rasa sakit hati dengan diri sendiri semalaman .
marah.png image by gurlofpinkmarah.png image by gurlofpinkmarah.png image by gurlofpink

Seriously , aku terasa sangat dengan orang yang buat muka cakap ' tak sedapnyaaa ! ' sebab nasi tu Ummi aku dah berbaik hati nak buat .
Dan aku bersungguh-sungguh pujuk Ummi aku , jadi lepas ni kalau korang nak nasi lagii ..
Pandai-pandailah korang cari catering or whatever yang RM6 sekepala .




DAN ...

Aku rasa takdaa . Paling kurang pun maybe RM8 . * chopp bukan promote tapi kecill hati *

DAH DAH .

Kita cakap bab raya pulaak .




Banyak tak kuihh ? OMG ! Memang banyakk ! * dan ada orang tu bawak kuih tapi takdaa orang sentuh punn xDDD *
Aku makan puding banyaaaaaaakkkkk sangatt ! Sebab best dann thanks Syafiqah kaching-1.png image by gurlofpinkkaching-1.png image by gurlofpink

'Ainul dan Alya minum jugak minum jugak minum jugak dengan air buatan sendiri . Sedap sangat diorang cakapp duhh-1.png image by gurlofpinkduhh-1.png image by gurlofpink





Air yang disediakan ialah air Tropica Sunquick ke ape tah namenye ...




Macam budak skema ! Haha . Terima kasihlaaa Alya tolong buat banner tuuhh duhh-1.png image by gurlofpink * muke dop ikhlas xDDD * .

Ohh ! 'Ainul ada kembar hari ni ! Baju diorang sama colour dan sebijik ! Cuma pattern je lain sikitt .




Ain Hanani kelas 2A4 . Aku tarik budak tu masuk kelas aku dan cakap , " Nuuu ! Ambik gambo ! "
Huahuahua . Lengan baju pun sama tauu ~ !




Aku ambil makanan tu je . Diet !

xDDD.png image by gurlofpinkxDDD.png image by gurlofpinkxDDD.png image by gurlofpinkxDDD.png image by gurlofpinkxDDD.png image by gurlofpink

Ouh tipu sungguh , baru tadi cakap yang makan puding berpinggan-pinggan ! Haha .





Rating tertinggi !! Sebab habiss ! Haha . Nak lagi laa rasanya sekarang * lapar tiba-tiba tengok puding nii * .
Syafiqah , jamuan akhir tahun bawak 5 balang okay ? haishh-1.png image by gurlofpinkhaishh-1.png image by gurlofpink

Ahah ! Jom kita layan gambar budak kelas akuu ! Hee hee ~






Penolong kelas yang berwibawa , Cik Sofiah happy-1.png image by gurlofpink

Dari kiri ( berdiri ) : Tommy , Nad , Ain , Fiqah , Aina
Dari kiri ( duduk ) : Sarah , Auni , Sakinah , Zahra

Budak asrama , dua orang ni je pun ekeleh-1.png image by gurlofpink

Didi dan Auni yang comell serta bijaksana !
* sape boleh ranking 1 tutup ! TT-1.png image by gurlofpink *

Nad dan Aina - lepak-lepak di belakang . Hoho !

* no comment *

Ain dan 'Ainul mencekik puding . Ahaxx !

Sakinah tadop keje -.- !

 Wani dan Syafiqah - diorang memang selalu berkepit . * tapi Syafiqah suka tinggal Wani xDDD *

Inilah budak-budak yang duduk kat tempat belakang bawah kipas  cisss-1.png image by gurlofpinkcisss-1.png image by gurlofpink

Fifiey , Alya , Sabrina dan Raihanah cute-1.png image by gurlofpink

Kami duduk dalam satu barisan ! Yeahh ! Go barisan kamii ! haishh-1.png image by gurlofpink * jom buli Didi ! *

* Piah dan Zaza yang comell *






++ kumpulan nasyid yang telah tersesat datang ke kelas 2A2 ++

Ramai jugaak yang datang melawat kelas kami . Sabrina pergi jemput adik-adik form 1 lain , adik sendiri tak jemput punn ! geram-1.png image by gurlofpink
Tommy jugaak bagus jemput adik sendiri xDDD-1.png image by gurlofpinkxDDD-1.png image by gurlofpink

Nak tengok sketsa tak ? Ahaahahhaha . Kejap kejapp ~




KISAH MERLIN dan YS .

* terbuat gaya Merlin * dan YS tiba-tiba berlakon kena tampar walhal tiada siapa yang tampar ( ??? )

Akhirnya Merlin memujuk YS untuk mengekalkan hubungan jarak jauh * al maklumlah Merlin duk Camelot , YS duk Korea *
TAMAT


Okayy , jom kita tengok tetamu yang datang . Actually taklaa ramai sangat * tipu ke nehh ? *




Adibah ( 2A7 ) dan Raihanah ( 2A8 )

Diyana dan Fakhira ( 2A1 )

Ustazah Khatijah dan muslimat 2A2

Cikgu Suhada , Cikgu Wan Normah dan adik-adik form 1


Ouh meriah meriah ! Tapi lepas semua orang kekenyangan , ada yang gugur ( tidur ) di tengah-tengah perjuangan untuk makan jugak makan jugak !
Aku masih lagi maintain walaupun nak makan puding lagiii TT-1.png image by gurlofpinkTT-1.png image by gurlofpink

'Ainul dah senak aku rasa , Alya dah mengadu nak muntah . Sabrina dan Sofiah muka masing-masing mengatakan " KENYANGNYERRRR !!! " sambil menjerit dalam hati .

AKU ? MAINTAIN hihi-1.png image by gurlofpinkhihi-1.png image by gurlofpink

Aha ! Jomlah layan gambar-gambar SS501 pulaak thumbs-1.png image by gurlofpinkthumbs-1.png image by gurlofpink




Setengah jam jugaak laa nak boleh buat macam nii geram-1.png image by gurlofpink sebab 'Ainul paksa aku makan puding sampai habis !

Siapa pakai handguard selain warna biru tutup jari !

The Gelass . Haha . PJM stands for Park Jung Min - Alya . 13 YS - SuJu Young Saeng .

Sokmo makanan penuh atas meja ! geram-1.png image by gurlofpink

'Ainul ? Sila pandang kamera . * ye memang gitu , brahi cakap tah ke lain bile orang ambik gambo haishh-1.png image by gurlofpink *


Owoh lenguh ! AAAAAAAAAAAAAAA ! * menjerit dalam bilik * . OKAY , lepas tu balikk .
Aku nak update gambar je -.-

Huehuehuehue !



LAST !
Semalam ada kawan Kakngah dari Jerman dan Denmark datang . Hoho ! Nama diorang Anna dan Lisa .

yeahh.png image by gurlofpinkyeahh.png image by gurlofpink

Itu saja untuk hari ini ! Assalamualaikum !

BAI.png image by gurlofpink
fifiey-1.png image by gurlofpink
Post a Comment