famous ? and again RANDOM .


TODAY'S TOPIC WILL BE RANDOM ~.~
Hmmm , first berkaitan blog aku nihh . Blog aku yang terchentaaa , blog aku yang jadi tempat aku luah perasaan sikit sikit .

dan ...

Tempat aku menghamburkan kebosanan aku menjalani hari-hari sebagai seorang anak, adik, pelajar, kawan dan BLOGGER .


Serious , kalau takde blog ni .. Rasa macam kosong je sekejap . * alahai , orang lain takde blog takde pape pun * Ahh , biarlah . Itu orang lain . Ini diri aku , akuuu !

Yalah , orang hidup zaman IT a.k.a moden a.k.a arus globalisasi , semestinya berorientasikan internet . Aku rasa orang asli di pedalaman pun dah tahu apa itu internet .

Nak-nak kat pedalaman sana dah dibuka pusat-pusat komputer . Apa yang kerajaan buat kita tak tahu , 'kan ? Unless kalau dikeluarkan dalam berita or akhbar .

I bet diorang semua dah tahu apa itu Facebook , Twitter dan Nuffnang . Right ? Haha . Aku sebut yang famous je . Friendster dan Myspace dah ketinggalan zamanlaa . * teringat zaman dolu-dolu time ada FS ngan MS *


Cakap pasal Facebook nih kann . Siapa nak tahu aku pernah ada Facebook ? Tapi , setelah berfikir hampir 20 kali , akhirnya aku istiqamah untuk mendeletenya .

Aku deactivate account Facebook adalah dekat 10 kali , lepas tu activate balik . Memang masa tu rasa 'HIDUPKU KOSONG TANPA FACEBOOK' , tapi last sekali ....

aku jumpa method untuk delete terus , jadi tak boleh activate lepas ni . Hoho . So , start pada saat tu takda lagi slogan 'HIDUPKU KOSONG TANPA FACEBOOK' .

Susah jugaak nak buat keputusan tu sebenarnya . Mana taknya , berlambak-lambak kenalan aku kat FB tuhh . Sekolah rendah , menengah , universiti . Eh , eh ! Tak masuk U lagi . Hee ~


Ouh , tadi aku ke library dengan Alya Aqilah Hassan yang sangat sengkip itu . Hahaa ! Dan aku telah berperangai nakal seperti biasa .

Aku ambik gam aku , letak atas kertas , lepas tu ambik pemadam Alya dan lekatkan . Adalah dekat 5 kali aku buat macam tu . Dan Alya telah berasa agak sengkip kepada diriku . * golek mengingati peristiwa pagi tadi *

Dan kiteorang ketawe dengan teramatlah banyak serta agak BISING . Tapi taklah bising sangat , cuma bising daripada orang lain . Tapi kami tak hirau langsung , asyik ketawe je .

T.T





Nyum nyum . Baru lepas makan ,, hoho . Hari ni makan lokan bukan longkang yeee . Sangat best ! Huuu ~ Nak lagi , tapi sikit jerr . Lokan ni lebih besar daripada kerang .

Yummy ! Hee ~ Lepas tu lepas tu , aku goreng telur hancur . Ouhh best best ! Nikmat rasanya ! Alhamdulillah . Hoho hehe . * excited teh baru lepas makan *

Biasanya aku tak makan lepas balik tarawih , tapi malam ni rasa nak cekik pulaak . Wahaha ! Ouh , lokan yang sungguh menggiurkan . Bila pulak dapat merasa lepas ni .

kambingmeniarap
press CTRL + c to copy

Dapatkan banner aku dengan segera . Aku buat simple jer , malas nak buat complicated . Kambing tersebut sangat comell ! Aaaaaaaaaaa ! * menari-nari dengan kambing -.- *

AHAH ! Nanti 'kan... Raya 'kan... Walid dan Ummi nak beli kambing , nak sembelih dan makan ! Aku dah pesan awal-awal , nak ambik gambar kambing tu meniarap dulu !

Hueh hueh hueh ! Lepas tu boleh letak kat sini * ingat nak pakaikan kambing tu baju dulu * . Teehee ~ Excited ni nak jumpa kambing meniarap betul-betul . HAHA

Rasa malas pulaak nak sambung Kerja Kursus Sejarah aku tuu . Hasil kajian semua dah siap . Yang tinggal , pendahuluan , penghargaan , kaedah dan objektif kajian dan rumusan . * errkk *




Blog aku telah dijadikan tempat rujukan para pelajar 2A2 Muslimat untuk buku skrap Sejarah . Haha . Hampir semua tulis blog aku sebagai rujukan kat m/s belakang . Ahax .

GARA-GARA INI . click okayy

HMM , BAI !

Comments

  1. hidup x bererti tanpa FB..
    hehe..

    :)

    ReplyDelete
  2. ouchhh ~!!
    comellllllllllllllllllll yang amat bear tuhhh ~!!
    nokk please :)
    *muke bodek XDD

    ReplyDelete
  3. ouchhh ~!!
    comellllllllllllllllllll yang amat bear tuhhh ~!!
    nokk please :)
    *muke bodek XDD

    ReplyDelete
  4. I've grabbed your banner. check out the "My affiliates" section. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers